کد خبر : 121316
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1397 - 10:11
-

تاجیک: این برد را به خانواده بزرگ سفیر گفتمان در سراسر کشور تقدیم می کنم

تاجیک: این برد را به خانواده بزرگ سفیر گفتمان در سراسر کشور تقدیم می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی تاجیک سرمربی تیم سفیرگفتمان تهران بعد از پیروزی پنج بر یک مقابل  مقاومت عباس نژاد اقلید در هفته دوم لیگ دسته یک بیان کرد: ما در این هفته تمرینات بسیار منظم و خوبی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به شکست دور از انتظار و غافلگیر کننده ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی تاجیک سرمربی تیم سفیرگفتمان تهران بعد از پیروزی پنج بر یک مقابل  مقاومت عباس نژاد اقلید در هفته دوم لیگ دسته یک بیان کرد: ما در این هفته تمرینات بسیار منظم و خوبی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به شکست دور از انتظار و غافلگیر کننده ما در هفته گذشته، همکاران محترم کادر فنی و بازیکنان، با انگیزه مضاعف و تلاش چند برابری، در تمرینات شرکت کردند و خداوند بزرگ را شاکرم که در این هفته، تا حدود زیادی توانستیم به نظم تاکتیکی مدنظر رسیده و بازیکنانم اکثر خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کردند.
او افزود: در اینجا شایسته است از زحمات تمامی بازیکنان، علی الخصوص بازیکنان بزرگتر و با تجربه تیمم که در این مسابقه به خوبی از تجربه و توانایی خود جهت حفظ آرامش و پیاده سازی نظام تاکتیکی در بازی نقش مهمی داشتند تشکر کنم. همچنین از جناب آقای فائقی مدیریت محترم عامل باشگاه ورزشی سفیر گفتمان ، مدیر محترم فنی ، سرپرست محترم تیم ، مسئول محترم تدارکات و سایر عوامل پشتیبانی و اجرایی که در طول این مدت جانانه تلاش کردند و تمامی امکانات، تجهیزات و درخواست های ما را مهیا نمودند تشکر و تقدیر می نمایم و امیدوارم روند رو به رشد خود را از این هفته ادامه دهیم و هفته به هفته بهتر شویم و رو به جلو حرکت داشته باشیم.
سرمربی سفیر گفتمان همچنین گفت: زمان خوشحالی ما برای این برد، نهایتا تا فرداست و همه ما به خوبی می دانیم که از روز شنبه میبایست با اشتیاق بیشتر و تمرینات سنگین، خود را آماده پیروزی هفته بعد مقابل تیم خوب ایرالکو اراک کنیم که استارت این کار از همین اولین تمرین ما می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.