کد خبر : 121314
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1397 - 10:01
-

ماجرای تعصب بازیکن گیتی پسند به شیراز/ موافقت کاپیتان با برگزاری پلی آف

ماجرای تعصب بازیکن گیتی پسند به شیراز/ موافقت کاپیتان با برگزاری پلی آف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهران عالیقدر  پس از پیروزی پرگل گیتی‌پسند برابر ارژن فارس اظهار کرد: سه امتیاز شیرین را توانستیم در شهر خودمان به دست بیاوریم و پیروزی خیلی خوب، راحت و فنی بود که بر اساس نکاتی که سرمربی اشاره‌کرده بود، به دست آمد. وی در مورد داوری نیز افزود: داور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهران عالیقدر  پس از پیروزی پرگل گیتی‌پسند برابر ارژن فارس اظهار کرد: سه امتیاز شیرین را توانستیم در شهر خودمان به دست بیاوریم و پیروزی خیلی خوب، راحت و فنی بود که بر اساس نکاتی که سرمربی اشاره‌کرده بود، به دست آمد.

وی در مورد داوری نیز افزود: داور و کمک اول او از داوران خوب هستند، هیچ‌گاه در مورد داوری صحبت نکردم، ولی داوری نقص زیادی نداشت و شرایط مناسب بود، البته ممکن است به دلیل بازی‌های سخت لیگ برتر تمرکز داوران از دست برود که مربیان باید در این موضوع کمک کنند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سؤال که علت مصمم بودن بر این‌که ارژن زمین‌ بازی را ترک نکند، تعصب به شیراز است یا خیر، ابراز داشت: جلوه فوتسال در کشور ما قدری به‌ هم‌ خورده است و تیم‌های لیگ برتری زمانی که فشار بر روی آن‌ها است سعی می‌کنند با کشیدن بازیکنان به خارج از زمین آن فشار را از بازیکنان بردارند.

عالی‌قدر ادامه داد: با شرایط موجود برای تیم ارژن سخت است که در لیگ برتر تیم‌داری کند و متضرر شدن از اشتباهات داوری نیز باعث دلسردی این تیم برای حضور در لیگ می‌شود و سعی من برای عدم خروج این تیم از زمین جلوگیری از خراب شدن جلوه فوتسال بود.

محمد کشاورز نیز در مورد بازی مقابل ارژن گفت: از هواداران تشکر می‌کنم و در بازی مسلط‌تر بودیم و موقعیت‌های بهتری داشتیم و مستحق پیروزی حتی با گل‌های بیشتر بودیم.

وی درباره حاشیه به وجود آمده در انتهای نیمه اول مطرح کرد: اصلاً اتفاق خاصی رخ  نداد و داور یک تمارض را گرفت که تیم حریف به آن دامن زد، در حین بازی نباید از بیرون زمین به داخل زمین جریاناتی وارد شوند و مشکلاتی به وجود بیاورند.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: این کار به هیچ‌چیز کمک نمی‌کند و کیفیت بازی را نیز کاهش می‌دهد، اتفاق ساده‌ای بود که نباید به آن دامن زده می‌شد.

کشاورز در مورد بازی مقابل نماینده ساری در هفته آینده نیز گفت: بازی راحت در لیگ وجود ندارد و تیم ساری نیز امسال شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد و همیشه در خانه خطرناک بوده و امیدواریم بازی خوبی در آنجا به نمایش بگذاریم.

وی در مورد برگزاری پلی‌آف نیز گفت: به نظر من حسن پلی‌آف از معایب آن بیشتر است.

اسحاق سورغالی پس از شکست سنگین ارژن برابر گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم گیتی‌پسند بازیکنان باتجربه و خوبی دارد، فکر می‌کنم تا گل سوم پایاپای بازی می‌کردیم که بعد از این گل شیرازه تیم ما از هم پاشید.

وی افزود: تیم ما جوان است و بازیکنان جوانی در اختیار داریم، امروز تجربه گیتی‌پسند باعث شد تا پیروز این دیدار باشند.

بازیکن تیم فوتسال ارژن فارس در مورد حواشی پایان نیمه اول تصریح کرد: مشکل داوری در این بازی وجود داشت و قصد صحبت در این مورد ندارم.

وی در مورد بحث پلی‌آف لیگ برتر نیز گفت: پلی‌آف می‌تواند به تیم‌هایی که در نیمه دوم جدول قرار می‌گیرند یک انگیزه دوباره دهد تا نتیجه بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.