کد خبر : 121548
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 11:02
-

توسلی: با این قراردادهای کم دلسرد شده‌ایم

توسلی: با این قراردادهای کم دلسرد شده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی پس از شکست ۴ بر ۲ تیمش برابر ملی حفاری در هفته ششم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: به تیم حفاری تبریک می گویم. به نظرم این تیم شایسته پیروزی بود زیرا بیشتر از ما جنگیدند. ما بازی را کمی خوب شروع نکردیم و اتفاقات مسابقه نیز به صورتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی پس از شکست ۴ بر ۲ تیمش برابر ملی حفاری در هفته ششم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: به تیم حفاری تبریک می گویم. به نظرم این تیم شایسته پیروزی بود زیرا بیشتر از ما جنگیدند. ما بازی را کمی خوب شروع نکردیم و اتفاقات مسابقه نیز به صورتی پیش رفت که در جریان بازی تاثیرگذار بود.

وی بیان کرد: هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین شده بودند ولی تیم ما و هیچ کدام از بازیکنانمان در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم و متاسفانه بازی را هم واگذار کریم.

دروازه بان تیم نامی نو اصفهان درخصوص تغییر نام تیم سپیدرود تهران به نامی نو و انتقال تمرینات این تیم به اصفهان نیز گفت: از ابتدای فصل تمام بازیکنان تیم دغدغه اسپانسر را داشتیم و حتی در هفته سوم نمی خواستیم بازی کنیم و تمام این شرایط روی تیم ما تاثیر گذاشته بود که خدا را شکر نامی نو، اسپانسری تیم را پذیرفت.

وی عنوان کرد: امسال شرایط به صورتی است که بازیکنان از فوتسال زده شده اند زیرا مبلغ قراردادها نسبت به سال گذشته پایین آمده است؛ در حالی که همه چیز چند برابر شده است، به جای این که  قرارداد بازیکنان پس از قهرمانی آسیا افزایش پیدا کند، برخی نفرات یا همان قراردادهای سال گذشته را می گیرند یا برخی دیگر با کاهش قرارداد مواجه بوده اند که تمام این ها باعث دلسردی بانوان فوتسالیست شده است. تیم ما هم تا دو هفته پیش توسط هیات تهران اداره می شد که خدا را شکر اصفهان حامی ما شد وگرنه اکنون باید ما بازیکنان از خانه مان این دیدار را می دیدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.