کد خبر : 121569
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 16:14
-

شهرداری رشت صدرنشین باقی ماند/ خط و نشان سربازان ناجا برای حریفان/ قم با تساوی شروع کرد/ دشت اول زنجانی ها+بهترین های هفته دوم

شهرداری رشت صدرنشین باقی ماند/ خط و نشان سربازان ناجا برای حریفان/ قم با تساوی شروع کرد/ دشت اول زنجانی ها+بهترین های هفته دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: هایپر شهر شاهین صفر – پاس ناجا ۲ گلزنان: فرزین مهری ، رضا آبگون تیم فوتسال هایپر شهر شاهین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:

هایپر شهر شاهین صفر – پاس ناجا ۲

گلزنان: فرزین مهری ، رضا آبگون

تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر در خانه مقابل پاس ناجا قرار گرفت. در نیمه اول این دیدار هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند اما تیم پاس موفق شد با ارائه یک بازی منطقی و زیبا به یک گل دست پیدا کند و در پایان نیمه اول برنده به رختکن برود. در نیمه دوم شاهین شهری ها که اصلا راضی به شکست نبودند به دنبال جبران گل خورده خود بودند و تلاش زیادی کردند، اما حملات انها با ضدحملات تیم پاس همراه بود و شاگردان دل انگیز توانستند با استفاده از همین ضد حملات اختلاف را بیشتر کرده و توسط رضا آبگون تیر نهایی را به پیکره هایپری ها وارد کنند.
در نهایت تیم پاس با نتیجه ۲-۰ به برتری رسید و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را دشت کرد تا خود را به رتبه دوم جدول برساند.
الماس شهر قم ۳ – هبلکس رضوی مشهد ۳

گلزنان:
ابوالفضل رضایی ۲ ، محمد فلامرزی ( قم)
محسن زارعی ، کمال نادی ، مصطفی عباس زاده (مشهد)

تیم الماس شهر قم که در هفته اول مسابقات با قرعه استراحت رو به رو شده بود، این هفته و در اولین دیدار خود مقابل هبلکس رضوی مشهد قرار گرفت. شاگردان وفایی در اولین گام خود با سد محکمی برخورد کرده بودند و کار سختی را داشتند. تماشاچیان حاضر در سالن شاهد نمایشی برابر و سراسر هیجان از دو تیم بودند. در نهایت حاصل تلاش دو ‌تیم در این دیدار، به ثمر رساندن سه گل برای هر تیم بود تا بدین ترتیب دومین تساوی ‌متوالی شاگردان حسین صالوری رقم بخورد و تیم الماس قم هم با دشت کردن یک امتیاز، لیگ یک را استارت بزند.
رسالت مازندران ۱ – شهرداری رشت ۲

گلزنان:
ناصر عجم (ساری)
عرفان عبدالعلی زاده ، مهرشاد وفادار (رشت)

در دیداری حساس از این گروه ، دربی شمال کشور در ساری بین تیم های رسالت ساری و شهرداری رشت برگزار شد. در نیمه اول این دیدار شاگردان مسعود ارسلانی در شهرداری با ارائه یک بازی منطقی توانستند توسط عرفان عبدالعلی زاده به گل برسند و در ادامه هم بازی را به خوبی مدیریت کنند و این نیمه را با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.
شاگردان ایمان احمدی در رسالت که نمی‌خواستند در این دیدار خانگی و در برابر تماشاچیان پر تعداد خود بازنده باشند فشار زیادی را روی دروازه تیم شهرداری وارد کردند. در نهایت هر دو تیم موفق شدند در نیمه دوم ‌یک ‌گل دیگر به ثمر برسانند. در مجموع تیم شهرداری رشت با نتیجه ۲ بر ۱ برنده این دیدار شد تا با احتساب این سه امتیاز در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.
خالص سازان زنجان ۴ – صدرا شیراز ۳

گلزنان:
علی عمویی ۲ ،امین ستاریان، حسن محمدی (زنجان)
محمد وزیر زاده ، مسعود دانشور ، سینا صریحی (شیراز)

تیم فوتسال خالص سازان زنجان که هفته قبل مقابل تیم شهرداری رشت در خارج از خانه شکست خورده بود، در این بازی به دنبال استفاده از شرایط میزبانی و کسب سه امتیاز بود.
زنجانی ها در این دیدار مقابل بازیکنان باتجربه صدرا شیراز کار سختی پیش رو داشتند اما آن ها در نیمه اول بهتر از حریف کار کردند و مزد بازی خوب خود را هم گرفتند. این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان اوصالی در زنجان به پایان رسید. در نیمه دوم هم هر دو تیم موقعیت هایی داشتند و فشار زیادی را روی دروازه حریفان تدارک دیدند که حاصل این حملات به ثمر رسیدن یک گل دیگر برای هر دو تیم بود. در نهایت این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم خالص سازان زنجان به پایان رسید و این تیم توانست با کسب این سه امتیاز شرایط خود را در جدول این گروه بهبود ببخشد.

تیم نفت امیدیه در این هفته استراحت داشت.

 

بهترین های گروه اول در هفته دوم

پایگاه خبری فوتسال ایران بهترین های لیگ یک کشور را با کمک کارشناسان انتخاب میکند. بر این اساس بهترین های هفته دوم لیگ یک در گروه الف به شرح زیر است:

تیم برتر هفته: شهرداری رشت
مربی برتر هفته: سعید دل انگیز(پاس ناجا)
تیم منتخب هفته:مهدی دهباشی(پاس ناجا) مهرشاد وفادار (شهرداری رشت) محسن زارعی(هبلکس رضوی مشهد) رضا آبگون (پاس ناجا) حسن محمدی(خالص سازان زنجان)

 

جدول رده بندی مسابقات در پایان هفته دوم را در ادامه مشاهده نمایید.

گروه اول:

——————————————————————

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.