کد خبر : 121565
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 15:45
دسته‌بندی نشده
-

چالش میزبانی از داوران در ساوه/به این هتل نمی آییم!

چالش میزبانی از داوران در ساوه/به این هتل نمی آییم!
شنیدیم داوران بازی اخیر شهرداری ساوه با شهروند ساری نسبت به اسکان خود در هتل آزادی ساوه گلایه داشته و خواستار وضعیت اسکان مناسب تری بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امسال در بخشنامه ای به کمیته داوران خواستار صرفه جویی در هزینه ها و چینش داوران با کمترین هزینه رفت و آمد شد تا حاکی از مشکلات مالی موجود در فدراسیون فوتبال باشد.

طبیعتا این مشکلات در تیم ها و به خصوص تیم های فوتسال که بیشتر آنها از بخش خصوص هستند هم وجود دارد با این حال رقم خوردن برخی اتفاقات در این زمینه جالب توجه نیست.شنیدیم داوران بازی اخیر شهرداری ساوه با شهروند ساری نسبت به اسکان خود در هتل آزادی ساوه گلایه داشته و خواستار وضعیت اسکان مناسب تری بودند.

البته که وظیفه باشگاه هاست تا هتلی مناسب که آسایش و آرامش داوران را در پی داشته باشد برای آنها فراهم کنند و البته این مهم با توجه به امکانات آن شهر و بودجه باشگاه هم در نظر گرفته می شود. داوران این بازی در شرایطی به هتل اسکان خود گلایه داشتند که در هفته های گذشته نیز داوران دیگر بازیهای شهرداری ساوه و سن ایچ در این هتل اقامت داشته و برخی تیم ها نیز برای اسکان خود در ساوه این هتل را انتخاب کرده اند.به نظر می رسد همکاری باشگاه ها و مهمانان به خصوص داوران در این زمینه با توجه به مشکلات اقتصادی موجود می تواند شرایط را برای ادامه فعالیت های فوتسال و روند رو به رشد این رشته ارتقا بخشد و این گونه بهانه جویی ها وجه این رشته را خراب و اسپانسرها را دلسرد می کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.