کد خبر : 121658
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 14:50
-

حسن زاده:تاوان جوانی را می دهیم/در بسیاری از بازی ها از حریف خود سرتر بودیم/هدفمان حضور در پلی آف است

حسن زاده:تاوان جوانی را می دهیم/در بسیاری از بازی ها از حریف خود سرتر بودیم/هدفمان حضور در پلی آف است

محسن حسن زاده سرمربی تیم فرش آرای مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد علت نوسان این تیم در هفته های اخیر و پیش از دو پیروزی تیمش در هفته های نهم و دهم گفت:تیم برای فصل جدید با توجه به مسائل اقتصادی دچار تغییر و تحول زیادی شد به نحوی که

محسن حسن زاده سرمربی تیم فرش آرای مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد علت نوسان این تیم در هفته های اخیر و پیش از دو پیروزی تیمش در هفته های نهم و دهم گفت:تیم برای فصل جدید با توجه به مسائل اقتصادی دچار تغییر و تحول زیادی شد به نحوی که قدرت بهادری،مصطفی طیبی،علی اسعدی از تیم جدا شدند،چند بازیکن به تیم های دیگر پیوستند و سه بازیکن ما هم سرباز شده و راهی مقاومت البرز شدند.در این شرایط تیم جوانی بستیم که به نوعی تاوان این جوانی را می دهیم. از سویی رحمان سارانی کاپیتان ما که باتجربه ترین بازیکن ما هم بود رباط صلیبی پاره کرد و صابر خوشنما هم که از بهترین های فصل قبل بود و به عنوان بازیکن غیربومی به ما اضافه شده بود از ۷ هفته قبل با پارگی مینیسک روبرو شد و دد این شرایط وزن تجربی تیم هم پایین آمد. با همه این تفاسیر در اکثر دیدارها ما نسبت به حریف برتری داشتیم و اگر اسیر کم تجربگی و البته سوت های اشتباه داوران نمی شدیم چه بسا برنده از بازی بیرون می آمدیم.ما در هفته های اخیر چند بازیکن امید و چند بازیکن مشهدی به تیم اضافه کردیم و امیدواریم رفته رفته شرایط تیم بهتر شود.

حسن زاده در مورد دو بازی با سن اسچ و پارسیان که با پیروزی این تیم خاتمه یافت اذعان داشت:سن ایچ نتایج خوبی گرفته بود و جایگاه خوبی هم داشت و با مهره هایی خوب و شرایط مناسب به مصاف ما آمد.پارسیان هم بازیکنان با ترجبه و سرشناسی دارد که این جایگاه حقش نیست.در هر دو بازی دیداری سخت با حریفان داشتیم که خدا را شکر توانستیم با پیروزی از میدان خارج شویم و معتقدم می توانیم بهتر از این هم باشیم.

سرمربی فرش آرای مشهد در مورد اینکه این تیم به چه جایگاهی در لیگ خواهد رسید تاکید کرد:تمام هدف و تلاش ما این است که به پلی آف برویم. مشکلات مالی داریم که البته اکثر تیم ها هم با آن دست به گریبان هستند اما تیم ما پتانسیل حضور در پلی آف را دارد و تلاش می کنیم به این مهم برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.