کد خبر : 121616
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 9:51
دسته‌بندی نشده
-

سرمربیگری محمدرضا حیدریان در تیم زیر ۲۰ سال ایران منتفی شد؟

سرمربیگری محمدرضا حیدریان در تیم زیر ۲۰ سال ایران منتفی شد؟
مشکلات اقتصادی فدراسیون فوتبال ممکن است به تغییر و تحولاتی در کادر فنی تیم‌های فوتسال بخصوص تیم زیر ۲۰ سال منتهی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ بود که کمیته فنی و توسعه فوتسال اعلام کرد محمدرضا حیدریان به عنوان سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران انتخاب شده است و باید این تیم را آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۹ کند. کمیته فنی همچنین محمد هاشم زاده را به عنوان مربی و مصطفی عمادی را به عنوان مدیر فنی و سرپرست این تیم معرفی کرد.

انتخاب حیدریان از آنجا صورت گرفت که علی صانعی موفق شده بود در اولین دوره بازی های زیر ۲۰ سال آسیا به عنوان سرمربی تیم ایران را به عنوان قهرمانی این قاره برساند و سهمیه المپیک جوانان را کسب کند. صانعی بعد از قهرمانی به تیم جوانان منتقل شد و در حال حاضر هم تیم جوانان را در اردوهای آماده سازی حاضر می کند.

قرار بود زمانی که تیم جوانان در تمرین و اردو به سر می برد، حیدریان هم اردوهای آماده سازی تیم زیر ۲۰ سال را برنامه ریزی کند اما به نظر می رسد مشکلات مالی فدراسیون فوتبال یکی از موانع امضای قرارداد با حیدریان باشد و این مربی نیامده از این سمت کنار برود. گفته می شود علی صانعی بعد از اتمام مسابقات المپیک جوانان، کار آماده سازی تیم زیر ۲۰ سال را استارت می زند و فدراسیون برای کاهش هزینه ها، با همین مربی ادامه می دهد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.