کد خبر : 121683
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 16:40
-

توضیح ناظم الشریعه درباره تغییرات لیست تیم ملی فوتسال

توضیح ناظم الشریعه درباره تغییرات لیست تیم ملی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده است که لیست تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در تورنمنت تبریز نسبت به گذشته ۹۰ درصد تغییر داشته است. در همین ارتباط این لیست را با فهرست بازیکنان حاضر در جام ملتهای فوتسال آسیا مقایسه کردیم که باتوجه به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده است که لیست تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در تورنمنت تبریز نسبت به گذشته ۹۰ درصد تغییر داشته است.

در همین ارتباط این لیست را با فهرست بازیکنان حاضر در جام ملتهای فوتسال آسیا مقایسه کردیم که باتوجه به حضور هشت بازیکن مشترک در دو لیست، تغییر ۹۰ درصدی تیم ملی صدق نمی کرد.

سیدمحمد ناظم الشریعه در این خصوص توضیحاتی داد. وی گفت: منظور من تغییر تیم ملی نسبت به لیستی بود که در جام جهانی کلمبیا حضور داشت و توانستیم عنوان سوم جهان را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: از آنجا که هدف ما میدان دادن به بازیکنان جوان است و چشم انداز تیم ملی حضور موفق در جام جهانی ۲۰۲۰، از این جهت فهرست فعلی را با لیست جام جهانی قبل مقایسه کردم.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: ما در این مدت بازیکنان جوان زیادی را دعوت کرده ایم. نفراتی که در لیگ عملکرد خوبی داشتند و نمی شد آنها را نادیده بگیریم. هدف ما پشتوانه سازی است و باید از همین حالا به نفراتی که کمتر بازی کرده اند و یا بازی ملی نداشته اند میدان بدهیم تا آبدیده شوند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

واقعا تیم ملی اصلا شور و حال ندارد