کد خبر : 121784
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 14:29
-

جوابیه سازمان لیگ فوتسال به سلسله گزارش های بررسی عملکرد دو ساله کفاشیان در کمیته فوتسال

جوابیه سازمان لیگ فوتسال به سلسله گزارش های بررسی عملکرد دو ساله کفاشیان در کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال درج مطالبی با عنوان کلی بررسی عملکرد دوساله کفاشیان در فوتسال،سازمان لیگ فوتسال پاسخ های خود را به پایگاه خبری فوتسال به شرح ذیل اعلام می دارد؛ ۱. سازمان لیگ فوتسال به شماره ثبت ۴۴۶۰۹ در سازمان ثبت شرکت ها ثبت شده است و طبق مصوبه هیئت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال درج مطالبی با عنوان کلی بررسی عملکرد دوساله کفاشیان در فوتسال،سازمان لیگ فوتسال پاسخ های خود را به پایگاه خبری فوتسال به شرح ذیل اعلام می دارد؛
۱. سازمان لیگ فوتسال به شماره ثبت ۴۴۶۰۹ در سازمان ثبت شرکت ها ثبت شده است و طبق مصوبه هیئت رئیسه مجمع سازمان لیگ فوتسال برگزار خواهد شد.
۲.دفتر کمیته فوتسال AFC در ایران و کمپ تخصصی فوتسال در حال ساخت است و روند ساخت این مجموعه ادامه دارد.
۳. پخش زنده اینترنتی هم اکنون در حال انجام است و هر هفته یک بازی از لیگ برتر آقایان پخش می شود و در نیم فصل دوم ۲/۳ بازی ها را پوشش خواهد داد که مورد استقبال قرار گرفته است. در رابطه با پخش مسابقات بانوان نیز در حال کسب مجوز از مقامات مربوط هستیم.
۴.جلسات کمیته فنی و توسعه به درخواست کمیته های بانوان، فوتبال ساحلی و کمیته فوتسال برگزار می شود و درآن علاوه بر اعضاء این کمیته ،آقایان رضاییان و هنرپیشه نیز حضور دارندو قرار است نفرات دیگری اضافه شوند که پس از تایید هیئت رییسه فدراسیون فوتبال اضافه خواهند شد.
لازم یه ذکر است کمیته فنی در سال جاری ۳ جلسه با حضور اعضا داشته است.وظایف این کمیته نیز انتخاب و ابقا سرمربیان تیم های ملی در رده های مختلف که هر کدام جایگاه خود را دارند که تیم ملی جوانان و بزرگسالان از این جمله اند.
۴. در رابطه با انصراف تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی ایرانیان ، تیم دبیری تبریز از تیم داری منصرف شده است و در رابطه با تیم تاسیسات دریایی ایرانیان جلسات متعددی با مدیران این مجموعه برگزار کردیم و در نهایت انصراف خود را اعلام کردند و تیم جایگزین نیز مشخص شد.
۵. ماموریت های آقای کفاشیان به کمیته فوتسال ایران هیچ ربطی نداشته است و وی به عنوان رئیس کمیته فوتسال آسیا و از طریق fifa و AFC مامور می شود.
آقای کفاشیان سرپرست کلیه مسابقات در AFC هستند و مسولیت تیم ایران با سرپرست تیم ایران است نه نامبرده.
۶. در رابطه با استقلال کمیته فوتسال ، این کمیته به استقلال رسیده است و طبق اساسنامه سازمان لیگ فوتسال این سازمان زیر نظر فدراسیون فوتبال فعالیت می کند.
۷. در رابطه با میزبانی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۰ فدراسیون فوتبال در حال پیگیری است که تاکنون ۴ کشور باقی مانده است که نتیجه نهایی در آبان ماه اعلام خواهد شد و طبق مصوبه هبئت رییسه فدراسیون فوتبال از این میزبانی حمایت شد و قرار شد در این رابطه با fifa وafc مذاکره لازم انجام گردد.
۸.در رابطه با میزبانی های تبریز و اصفهان امکاناتی که در استان های مذبور وجود دارد مورد تایید AFC است و دارای بهترین امکانات برای برگزاری تورنمنت ها می باشد.
۹- لازم به ذکر است پاداش ملی پوشان در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است و به محض تامین بودجه پرداخت می شود.
در این میان لازم به ذکر است که تیم های ملی در سال اخیر دارای پنج قهرمانی می باشند که به شرح ذیل می باشد.
قهرمانی تیم ملی زیر ۲۰ سال
قهرمانی المپیک ترکمنستان
قهرمانی مقدماتی آسیا
قهرمانی تورنمت اصفهان
قهرمانی مسابقات چین تایپه

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.