کد خبر : 122018
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1397 - 10:56
-

تیم‌های ملی ایران، ژاپن، بلاروس و اوکراین در ضیافت شام قهرمان جام باشگاه‌های آسیا + عکس‌ها

تیم‌های ملی ایران، ژاپن، بلاروس و اوکراین در ضیافت شام قهرمان جام باشگاه‌های آسیا + عکس‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عصر روز گذشته باشگاه مس ورزقان میزبان ضیافت شام تورنمنت فوتسال تبریز ۲۰۱۸ بود که در این ضیافت تیم‌های ملی ایران، ژاپن، بلاروس و اوکراین به همراه تیم مس ورزقان، مسئولین استانی و شهرستان ورزقان و مدیران مجتمع مس آذربایجان حضور داشتند. در ابتدای این مراسم حامد نجفی مدیرعامل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عصر روز گذشته باشگاه مس ورزقان میزبان ضیافت شام تورنمنت فوتسال تبریز ۲۰۱۸ بود که در این ضیافت تیم‌های ملی ایران، ژاپن، بلاروس و اوکراین به همراه تیم مس ورزقان، مسئولین استانی و شهرستان ورزقان و مدیران مجتمع مس آذربایجان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس ورزقان ضمن خیر مقدم اظهار داشت: باشگاه مس ورزقان به عنوان یکی از باشگاه‌های سطح بالای جهانی در حال حرکتی مستمر به سوی حرفه‌ای‌گری در رشته محبوب فوتسال است و شرکت ملی صنایع مس ایران با حمایتی که از این رشته در شهرستان ورزقان نموده، ترقی فوتسال ایران را در سطحی فراتر از آسیا موجب شده است. مس ورزقان افتخار قهرمانی لیگ‌برتر ایران و جام باشگاه‌های آسیا را داشته و چشم‌انداز این باشگاه قرار گرفتن در سطح بالای فوتسال باشگاهی جهان است.

در ادامه عباس ترابیان، نیز در سخنانی ضمن تشکر از میزبانی خوب تبریز از تورنمنت حاضر، از عملکرد خوب باشگاه مس ورزقان در مسیر پیشرفت فوتسال استان و کشور تقدیر نمود.

وی از برگزاری تورنمنت چهارجانبه ایران، ژاپن، بلاروس و اوکراین به صورت مستمر خبر داد و گفت: دبیرخانه این تورنمنت چهارجانبه در ایران است و سال آینده میزبانی این تورنمنت در یکی از سه کشور دیگر خواهد بود.

در این ضیافت مدیر مجتمع مس آذربایجان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولان هیات فوتبال استان، فرماندار ورزقان و مدیران باشگاه های ورزشی استان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.