کد خبر : 122207
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 12:01
-

ترابیان:اوکراینی ها به قضاوت بازی با ایران گلایه داشتند/ فدراسیون نمی‌خواست برای تورنمنت تبریز یک ریال هزینه کند/باسفر به برزیل موافقت شده است

ترابیان:اوکراینی ها به قضاوت بازی با ایران گلایه داشتند/ فدراسیون نمی‌خواست برای تورنمنت تبریز یک ریال هزینه کند/باسفر به برزیل موافقت شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره ارزیابی اش از برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز گفت: تورنمنت خوب و سطح بالایی برگزار شد و تیم ها به جز اوکراین که کمی از داوری گلایه داشت، از مسابقات راضی بودند. اوکراین هم بعد از دو برد، نمی توانست بپذیرد مقابل تیم جوان ایران شکست خورده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره ارزیابی اش از برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز گفت: تورنمنت خوب و سطح بالایی برگزار شد و تیم ها به جز اوکراین که کمی از داوری گلایه داشت، از مسابقات راضی بودند. اوکراین هم بعد از دو برد، نمی توانست بپذیرد مقابل تیم جوان ایران شکست خورده است. آنها احساساتی شده بودند و حتی حرکت هایی دور از شان اخلاق بین المللی انجام دادند.

وی افزود: یکی از مدیران تیم اوکراین هنگام خروج از زمین به تابلوی تبلیغاتی و توپ ضربه زد. آنها به داوری معترض بودند در حالی که آقای نصیرلو بهترین داور کشورمان است و کم اشتباه می کند. او اهل طرفداری کردن از یک تیم خاص نیست و حتی در یک صحنه هم که هیچکس تصورش را نمی کرد، به بازیکن ایران کارت زرد نشان داد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال تصریح کرد: سطح تورنمنت تبریز بالا بود و وقتی آنرا با دیدار استقلال و پرسپولیس مقایسه می کنیم می بینیم تیم های فوتسال چقدر خوب بازی کرده اند! هیچکس پیدا نمی شود که از نتیجه و عملکرد دیدار استقلال و پرسپولیس راضی بوده باشد.

ترابیان در پاسخ به این سئوال که «آیا برگزاری این تورنمنت به صورت سالانه در کشورهای ژاپن، اوکراین، بلاروس و ایران قطعی و رسمی شده است؟» تصریح کرد: قرار شد مدیران این تیم ها با مسئولان فدراسیون کشورشان در این ارتباط صحبت کنند. دبیرخانه این تورنمنت در ایران است و حتی شاید تصمیم بگیریم تعداد تیم هایش را بیشتر کنیم. این تورنمنت در «فیفا دی» است و از بابت باشگاه ها هم نگرانی نداریم.

وی در واکنش به این انتقاد که نداشتن جایزه، برگزاری این تورنمنت در سالهای آینده را تحت تاثیر قرار می دهد و جذابیتی برای تیم ها نخواهد داشت، گفت: ما هم دلمان می خواست جوایز نقدی برای این تورنمنت بگذاریم ولی از روز اول بحث این بود که فدراسیون فوتبال نمی خواست یک ریال هم هزینه و پرداخت کند. البته فدراسیون در بعضی از بخش ها مثل برنامه سفر تیم ها به تبریز کمک و عواملی را هم تعیین کرد اما سفت و سخت پشت ما نبود.

رئیس کمیته فنی و توسعه افزود: در این شرایط اقتصادی، هیچکس هم حاضر نبود اسپانسر مسابقات شود. در نهایت یک اسپانسر پیدا شد که آنرا به اداره کل ورزش و جوانان وصل کردیم. شرایط ما عادی نبود. ما هم دلمان می خواست کارهای زیادی انجام بدهیم ولی شاید در آینده بشود کارهایی کرد.

ترابیان با بیان اینکه احتمال افزایش تعداد تیم های این تورنمنت برای سالهای آینده هست، گفت: یکی از دوستانم در ایتالیا از طریق اینترنت این بازی ها را تماشا کرده و علاقه مند بود که کشورش در این تورنمنت حضور یابد.

«میزان هزینه های برگزاری این تورنمنت چقدر بود؟» رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: مشخصا نمی توانم رقمی را بگویم ولی حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم. ما از حداکثر توان هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان برای گرفتن تخفیف استفاده کردیم. البته بنده در این تورنمنت فقط کارگزار بودم.

ترابیان درباره برنامه های بعدی تیم ملی فوتسال یادآور شد: تیم ملی آبان ماه به برزیل می رود. به صورت ضمنی شنیده ام شورای برون مرزی با این سفر موافقت کرده است. البته خیلی دیر شده است. باید سریع اقدامات مربوط به این سفر صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ایران در برزیل با تیم دیگری هم بازی خواهد کرد؟ یادآور شد: خیر، فقط با همان تیم برزیل دیدار خواهیم داشت.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پایان درباره احتمال میزبانی ایران در جام جهانی ۲۰۲۰ هم گفت: شخصا تصور نمی کنم آمادگی برگزاری جام جهانی را داشته باشیم؛ هرچند که این جام جهانی از نظر اقتصادی و ارزی می توانست سودآور باشد. عزم و اراده ای برای فراهم کردن شرایط نیست. به عنوان مثال شهر مشهد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای میزبانی جام جهانی باشد ولی برای درست کردن مشکلات سالن ها عزمی ندیده ام. در تهران هم مشکلات زیادی خواهیم داشت و حتی از مسئولان ورزشگاه آزادی علاقه ای برای پیش قدم شدن ندیده ایم. در تهران فقط برای فوتبال کار می کنند و کسی برای فوتسال «تره هم خرد نمی کند».

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.