کد خبر : 122228
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 19:38
-

رضا لک: به تماشاگران ساروی باختیم/ مشکلی با بازیکنان گیتی پسند ندارم/ ملی پوشانمان خسته بودند

رضا لک: به تماشاگران ساروی باختیم/ مشکلی با بازیکنان گیتی پسند ندارم/ ملی پوشانمان خسته بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره شکست ۳ بر ۲ تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مقابل شهروند ساری اظهار داشت: در هر دو نیمه بر بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه شهروند ایجاد کردیم. برای برنده شدن باید از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم که در این امر، بی‌دقت بودیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره شکست ۳ بر ۲ تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مقابل شهروند ساری اظهار داشت: در هر دو نیمه بر بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه شهروند ایجاد کردیم. برای برنده شدن باید از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم که در این امر، بی‌دقت بودیم و گل‌های بدی خوردیم. جو سالن سیدرسول حسینی ساری هم سنگین بود و تماشاگران زیادی با حضور در سالن به پیروزی شهروند کمک کردند. می‌توانستیم حداقل بازنده این مسابقه نباشیم، اما شکست خوردیم. به هر حال این پیروزی را به تیم شهروند و هواداران این تیم تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به غیبت بازیکنان ملی‌پوش گیتی پسند در تمرینات این تیم طی هفته گذشته گفت: می‌دانستیم چند بازیکن اصلی ما در تیم ملی بازی کردند و خسته بودند. نمی‌گویم این دلیل باخت ماست، اما ملی‌پوشان ما زمان زیادی در تیم ملی بازی کردند و  خسته بودند. یک گل تیم شهروند، گل به خودی بازیکن ما بود که در آن ناحیه از زمین، بازیکنی از این تیم حضور نداشت. با این حال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تماشاگران ساروی، سالن را با خوشحالی ترک کنند.

سرمربی تیم گیتی پسند درباره جو موجود در سالن مسابقه تصریح کرد: بازی کردن در ساری همیشه برای گیتی پسند سخت است. بازی پرفشار بود و زمین مسابقه هم استاندارد نبود. همیشه بازی کردن در ساری را دوست دارم و حق شهروند این است که جایگاه خوبی در جدول کسب کند. دلیل اصلی این شکست، حضور تماشاگران بود که سرمایه اصلی هر ورزشی به شمار می‌روند. آنها هیچ مشکلی برای اعضای تیم ما ایجاد نکردند.

«با توجه به برگزاری مسابقات پلی‌آف، آیا بازیکنان گیتی پسند به خاطر اینکه صدرنشینی تیم منجر به قهرمانی در لیگ برتر نمی‌شود، بی‌انگیزه شده‌اند یا خیر؟»، لک در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: خیر. بی‌انگیزگی در بازیکنان تیم دیده نمی‌شد. به نسبت سال‌های اخیر که به مصاف شهروند می‌رفتیم، در این مسابقه کمترین موقعیت را به شهروند دادیم و در دفاع و حمله خوب عمل کردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که در زدن ضربات آخر، کم‌دقت بودیم. با توجه به کوچک بودن سالن ساری، هر توپی که از نیمه زمین عبور می‌کند، یک موقعیت برای حریف محسوب می‌شود. ما به همه این امور مسلط بودیم. البته دروازه‌بان شهروند هم روز خوبی داشت.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود اختلافاتی میان برخی بازیکنان گیتی‌پسند با کادر فنی بر سر بازی نکردن آنها ایجاد شده، گفت: اصلاً این خبر صحت ندارد و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درست می‌شود. ما بازیکنی نداریم که بازی نکرده باشد. بازیکنان تأثیرگذار و ملی‌پوش ما بیشتر دقایق در زمین بازی می‌کنند که اگر در هر تیم دیگری هم باشند، همین اتفاق رخ می‌دهد. با این حال با توجه به برگزاری پلی‌آف، نیاز به مراقبت از بازیکنان داریم. روزی که ما با ارژن شیراز بازی کردیم و ۶ بر ۲ پیروز شدیم، این تیم در رتبه سوم جدول حضور داشت. این صحبت‌ها و حواشی طبیعی نیست و برخی‌ها به دنبال ایجاد حاشیه هستند. من خودم بازیکنان بزرگ تیم را جذب کرده‌ام و همیشه ارتباطم با آنها خوب بوده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.