کد خبر : 122308
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 14:08
-

شمسایی: پیشنهاد سرمربیگری تیم‌ملی دارم/ رقم پیشنهادی من سنگین است

شمسایی: پیشنهاد سرمربیگری تیم‌ملی دارم/ رقم پیشنهادی من سنگین است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره مربیگری در لیگ‌برتر فوتسال گفت: از اول فصل تاکنون پیشنهاداتی بود، اما اگر موضوعی قطعیت نداشته باشد، دوست ندارم درباره آن حرف بزنم و به اتفاقی که هنوز رخ نداده است دامن بزنم، چون هیچ وقت دنبال مطرح کردن خودم نیستم. وی افزود: اگر قرار باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره مربیگری در لیگ‌برتر فوتسال گفت: از اول فصل تاکنون پیشنهاداتی بود، اما اگر موضوعی قطعیت نداشته باشد، دوست ندارم درباره آن حرف بزنم و به اتفاقی که هنوز رخ نداده است دامن بزنم، چون هیچ وقت دنبال مطرح کردن خودم نیستم.

وی افزود: اگر قرار باشد در لیگ ایران مربیگری کنم با شرایط خوب برمی‌گردم. فوتسال ایران به لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد، اما از نظر امکانات و شرایط مالی ضعیف است. نمی‌توانم با این مشکلات کنار بیایم و اگر روزی کنار بیایم پا گذاشته ام روی اعتقاداتم! رقم پیشنهادی من سنگین است و گروهی که با آن‌ها کار می‌کنم هم رقم سنگینی دارند.

سرمربی سابق تیم تاسیسات دریایی با اشاره به خبری مبنی بر همکاری او با محمود خوراکچی گفت: محمود خوراکچی از دوستان قدیمی‌ام است و همکاری با او برای من افتخار است، اما من در کنار او همیشه با سفال‌منش، مشیری، ناصری کار می‌کنم. ضمن آنکه باید بگویم به دنبال لغزش همکارم نیستم تا بخواهم جای کسی را در کادر فنی تیمی بگیرم.

وی از چند پیشنهاد خارجی نیز خبر داد و افزود: از ۲ تیم آسیایی پیشنهاد دارم که روی آن فکر می‌کنم. یکی از پیشنهادات به عنوان سرمربی تیم‌ملی و دیگری هم به عنوان مسئول فنی یک باشگاه است که اگر بتوانم با زندگی در خارج از کشور کنار بیایم شاید به یکی از این ۲ پیشنهاد خوب پاسخ مثبت بدهم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حاتمی دوشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۴۲

توراست میگی