کد خبر : 122328
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 14:25
-

فیفا نمی خواهد اتفاقات تلخ تایلند و کلمبیا تکرار شود/رقابت ایران با ۴ کشور دیگر

فیفا نمی خواهد اتفاقات تلخ تایلند و کلمبیا تکرار شود/رقابت ایران با ۴ کشور دیگر
سایت جهانی فوتسال پلنت در گزارشی، به انتخاب میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ و احتمال انتخاب ایران در این زمینه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئولان فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر، بارها از تمایل خود برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ صحبت کرده‌اند و رایزنی‌هایی هم در این زمینه با مدیران ارشد فیفا انجام شده است.

سایت جهانی «فوتسال پلنت» درباره انتخاب میزبان این مسابقات نوشت: جامعه فوتسال به خاطر عدم اطلاع‌رسانی در موضوع انتخاب میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ گلایه‌مند است. با این حال فیفا قرار است میزبان این مسابقات را اواخر اکتبر سال ۲۰۱۸ معرفی کند.

جلسه شورای فیفا (کمیته اجرایی پیشین) روز ۲۵ یا ۲۶ اکتبر (سوم یا چهارم آبان) در شهر کیگالی، پایتخت کشور رواندا برگزار می‌شود و جواب نهایی درباره انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۰ اعلام خواهد شد. ممکن است این تصمیم، پس از پایان جلسه و در یک نشست خبری اعلام شود.

با این حال تغییری در لیست نهایی پنج کشور پیشنهاددهنده میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ ایجاد نشده و جام جهانی در یکی از کشورهای کاستاریکا، ایران،‌ ژاپن، نیوزیلند یا لیتوانی برگزار می‌شود.

اخبار دقیقی از این مسئله مخابره نشده، اما نکته واضح این است که فیفا کشوری را برای میزبانی جام جهانی انتخاب می‌کند که تقریباً آماده برگزاری این مسابقات باشد تا اتفاقات سال‌های ۲۰۱۲ (سالن نیمه‌کاره بانکوک آره‌نای تایلند) و ۲۰۱۶ (یکی از سالن‌های ایباگه کلمبیا که به مسابقات نرسید) تکرار نشود.

تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا به مقام سوم رقابت‌ها دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.