کد خبر : 124521
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آبان 1397 - 16:57
-

ترابیان:فدراسیون موفق نشد با حیدریان قرارداد امضا کند/ فردا در مورد تیم زیر ۲۰ سال تصمیم گیری می کنیم

ترابیان:فدراسیون موفق نشد با حیدریان قرارداد امضا کند/ فردا در مورد تیم زیر ۲۰ سال تصمیم گیری می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی اعضای هیأت رئیسه کمیته فوتسال گفت: روز گذشته مجمع انتخاباتی اعضای هیأت رئیسه کمیته فوتسال برگزار شد و در این جلسه تمام مدیران عامل تیم‌های لیگ برتر حضور داشتند. وی ادامه داد: بعد از انتخابات در این جلسه ۴ نفر از اعضای مدیران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی اعضای هیأت رئیسه کمیته فوتسال گفت: روز گذشته مجمع انتخاباتی اعضای هیأت رئیسه کمیته فوتسال برگزار شد و در این جلسه تمام مدیران عامل تیم‌های لیگ برتر حضور داشتند.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات در این جلسه ۴ نفر از اعضای مدیران عامل تیم‌های لیگ برتر باقری از سن ایچ ساوه، نجاریان از ساری، جنتی از گیتی‌پسند و نجفی از مس سونگون برای حضور در هیأت رئیسه انتخاب شدند؛ البته ما باید چندین جلسه دیگر مثل این جلسه برگزار کنیم تا سایر اعضای مجمع نیز انتخاب و این مجمع تکمیل شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: انشالله قرار است در جلسات آتی ۲ نفر از مدیران عامل باشگاه بانوان، ۲ نفر از مدیران لیگ یک و ۴ نفر از روسای هیأت‌های فوتبال استان‌ها که تیم های لیگ برتری دارند و همچنین ۲ نفر از مدیران تیم‌های لیگ یک انتخاب و در پایان مجمع تکمیل می‌شود. بعد از تکمیل شدن مجمع ۲۳ آبان قرار است در اولین دستور کاری این مجمع اعضای هیأت رئیسه کمیته فوتسال برای ۴ سال انتخاب شوند.

ترابیان در پاسخ به سوالی که آیا به نظر شما با توجه به برگزاری انتخابات مجمع امسال تغییراتی در هیأت رئیسه کمیته فوتسال داریم یا خیر گفت: قطعاً همینطور است و هر کسی را که اعضا به او رای بدهد بعنوان یکی از اعضای هیأت رئیسه انتخاب خواهند شد. در اولین انتخابات مجمع در روز گذشته ما ۲ تغییر نسبت به مجمع سال‌های قبل داشتیم باقری از سن ایچ ساوه و جنتی از گیتی پسند به عنوان اعضای جدید انتخابات شدند. امیدواریم کسانی که انتخاب می شوند فقط به فکر پیشرفت فوتسال باشند و از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنند.

ترابیان در پاسخ به به سوال دیگری که آیا تکلیف سرمربی تیم ملی جوانان زیر ۲۰ سال با توجه به اینکه این تیم باید در بازی‌های مقدماتی آسیایی شرکت کند مشخص شده یا خیر گفت: فدراسیون فوتبال موفق نشد با محمدرضا حیدریان قرارداد خود را به عنوان سرمربی زیر ۲۰ منعقد کند. فردا جلسه کمیته فنی تشکیل و ۲ موضوع مهم در این جلسه مطرح شود.

وی افزود: یکی در مورد سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال و دوم با توجه به اینکه AFC رسما اعلام کرده که تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران که قهرمان آسیا شده باید در بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کند با توجه با کمبود وقت و نزدیک شدن به مسابقات‌ مقدماتی ما باید هر چه زودتر تکلیف این تیم را در کمیته فنی جهت حضور در مسابقات مقدماتی مشخص کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.