کد خبر : 125007
تاریخ انتشار : جمعه 25 آبان 1397 - 13:47
دسته‌بندی نشده
-

هدفی جز قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا نداریم/ قبل از حضور در چک، دو هفته تمرین نکردم

هدفی جز قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا نداریم/ قبل از حضور در چک، دو هفته تمرین نکردم
لژيونر ايراني غيرت گفت: هدفي جز قهرماني و دفاع از اعتبار باشگاه غيرت قزاقستان در جام باشگاه‌هاي اروپا نداريم.

حسین طیبی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: جام باشگاه‌های اروپا در هیچ دوره‌ای آسان نبوده ولی امسال هم بسیار سنگین‌تر و با کیفیت‌تر از دوره‌های قبل خود در حال انجام است اما غیرت آلماتی با اعتباری که در این مسابقات معتبر دارد، با تمام توان خود پای به مسابقات گذاشته است.

وی افزود: طبیعتا با رفتن کاکااو از غیرت و حضور سرمربی جدید، تغییراتی در تیم ما حاصل شده که هماهنگی تیم نیازمند زمان بود اما این مهم حاصل شده و هر چه بازیکنان ما بیشتر کنار هم بازی می‌کنند به درک بیشتری از خواسته‌های سرمربی و هماهنگی در اجرا دست پیدا می‌کنند.

لژیونر ایرانی غیرت قزاقستان با ابراز رضایت از صدرنشینی تیمش در گروه D معتقد است هنوز کار صعود این تیم به جمع چهار تیم نهایی تمام نشده است. وی اذعان داشت: اکنون با دو برد صدرنشین هستیم و فردا باید با نماینده چک بازی کنیم. این تیم حریف قدرتمندی است و مهمتر از آن در شهر خودش  مقابل هواداران خودش بازی می‌کند که این موضوع مهمی است که باید تیم ما با تمرکز بیشتری بر روی آن وارد زمین شود.

وی که در این مرحله دو گل تیمش در دو بازی اول و دوم به ثمر رسانده، تاکید کرد: واقعیت این است که بعد دو هفته که اصلا تمرین نکرده بودم مقابل نماینده ایتالیا بازی کردم چون قبل از این کشاله‌ام درد گرفته بود و به همین خاطر در اردوی صربستان هم به هیچ عنوان تمرین نکرده بودم. شکر خدا در بازی اول و همچنین بازی دیروز درد نداشتم و انشاالله در بازی آخر هم بتوانم به تیمم کمک کنم.

طیبی رقبای مرحله نهایی غیرت را در جمع چهار تیم اینگونه پیش‌بینی کرده و گفت: اول اینکه باید بازی فردا را هم ببریم که به مرحله نهایی صعود کنیم اما پیش‌بینی می‌کنم که در جمع ۴ تیم با بارسلونا، اینترمویستار، اسپورتینگ و یا بنفیکا باشیم که هر کدام برای خودشان یک قدرت مسلم هستند اما غیرت هم تیم صاحب نامی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.