کد خبر : 125226
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آبان 1397 - 17:45
-

اسماعیل پور:برای انتقام گیری به شیراز می رویم/با یک اشتباه برد مقابل مس را از دست دادیم/ بعضی ها به دنبال تخریب شهروند هستند

اسماعیل پور:برای انتقام گیری به شیراز می رویم/با یک اشتباه برد مقابل مس را از دست دادیم/ بعضی ها به دنبال تخریب شهروند هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور در خصوص تساوی ۳ بر ۳ شهروند ساری برابر مس سونگون اظهار داشت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بود که بار فنی بالایی داشت و تماشاگران از دیدن آن لذت بردند. می دانستیم که مقابل مس سونگون با داشتن چندین بازیکن ملی پوش و با تجربه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور در خصوص تساوی ۳ بر ۳ شهروند ساری برابر مس سونگون اظهار داشت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بود که بار فنی بالایی داشت و تماشاگران از دیدن آن لذت بردند. می دانستیم که مقابل مس سونگون با داشتن چندین بازیکن ملی پوش و با تجربه و به یدک کشیدن عنوان قهرمانی آسیا کار سختی در پیش رو داریم اما در طول هفته و در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده بودیم.

وی وجود مصدومان زیاد در بین بازیکنان اصلی و تأثیرگذار تیمش را باعث تضعیف قوای شهروند ساری در دو بازی اخیر دانست و افزود: با این وجود به لحاظ روحی و روانی روی سایر بازیکنان از جمله جوان تر ها کار کردیم و سعی کردیم در کنار مسائل فنی، به لحاظ روانی نیز آنها را مهیای بازی با قهرمان آسیا کنیم.

سرمربی شهروند ساری از عملکرد بازیکنانش در برابر مس سونگون ابراز رضایت کرد و اذعان داشت: آنچه که توقع کادر فنی بود در زمین پیاده شد و ما روی یک اشتباه برد را با تساوی عوض کردیم اما معتقدم آن اشتباه به لحاظ فشار سنگین حاکم بر بازیکنان، طبیعی بود و تیم قدرتمند مس که در دقایق پایانی چیزی برای از دست دادن نداشت، فشار مضاعفی بر بازیکنان ما آورده بود که منتج به گل سوم و تساوی بخش شان شد و در روزی که حق مان برد بود به تساوی قناعت کردیم.

وی در خصوص قضاوت داوران دیدار شهروند ساری و مس سونگون نیز گفت: داوران در این دیدار عملکرد قابل قبولی داشتند اگرچه در دو سه صحنه اشتباهاتی مرتکب شدند اما به نظرم تأثیری روی روند بازی و نتیجه مسابقه نداشت.

 با برگشتن مصدومان به ترکیب، نتایج خوب دور رفت را تکرار می کنیم

اسماعیل پور از هواداران شهروند ساری که با وجود قبول دو شکست در ابتدای نیم فصل دوم بازی هم برای حمایت تیم شان به سالن سید رسول حسینی آمده بودند، تشکر کرد و افزود: انصافاً هواداران شهروند همتا ندارند چرا که در روزهای سخت همواره مانند کوه پشت سر تیم شان ایستاده اند و در چنین هفته هایی که ما شرایط دشواری را سپری می کنیم دست از حمایت از تیم نکشیده اند.

وی با بیان اینکه با وجود مصدومیت های فروانی که با آنها دست و پنجه نرم می کنیم اگرچه پیروز نشدن در خانه و مقابل هواداران سخت است اما کسب یک امتیاز مقابل قهرمان آسیا قابل قبول می باشد، تصریح کرد: از هفته آینده و با برگشت سه بازیکن مصدوم مان آقایان طاها مرتضوی، امیرحسین رسولی و سینا پرکاس به ترکیب و شکل گیری هارمونی لازم، روند روبه رشدی که در نیم فصل اول در پیش گرفته بودیم را ادامه خواهیم داد.

سرمربی شهروند ساری با اشاره به برخی شیطنت های رسانه ای برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان و کادر فنی تیمش گفت: از دوستان توقع دارم به قدیمی ترین تیم فوتسال کشور که در حال گرفتن بهترین نتیجه تاریخ حضورش در لیگ برتر است، کمک کنند.

 برای گرفتن انتقام شکست دور رفت به شیراز می رویم

اسماعیل پور در پایان با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر ارژن فارس گفت: دیدار رفت مان با این تیم یکی از بدترین روزهای شهروند بود و باخت تلخی را متحمل شدیم اما حالا در شرایطی قرار داریم که بازیکنان متفق القول برای جبران آن شکست تمرکز کرده اند و بدون شک بازی روز جمعه در شیراز برای ما جنبه انتقامی دارد و با انگیزه ای که در تیم وجود دارد بسیار خوشبین هستم که دست پر از این دیدار خارج از خانه به ساری باز خواهیم گشت.

وی خاطرنشان کرد: فیلم بازی های اخیر ارژن را به خوبی آنالیز کرده و مصمم هستیم تا هر سه امتیاز دیدار با آنها را کسب کنیم.

گفتنی است، تیم فوتسال شهروند ساری که با کسب ۲۶ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور جای دارد، در هفته هفدهم این رقابت از ساعت ۱۶ روز جمعه دوم آذرماه ۹۷ در سالن شهید ابوالفتحی شیراز میهمان تیم ارژن این شهر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.