کد خبر : 125309
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 - 15:48
-

کدام بازیکنان شانس کسب عنوان بهترین گلزن بانوان را دارند؟

کدام بازیکنان شانس کسب عنوان بهترین گلزن  بانوان را دارند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ؛ با گذشته ۱۴ هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان ، گلزنان لیگ برتر وارد رقابتی جذاب شده اند. آن ها از یک سو باید برای موفقیت تیمشان بجنگند و از سوی دیگر به دنبال بالا بردن آمار گل های خود در لیگ برتر باشند. در حال حاضر ،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ؛ با گذشته ۱۴ هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان ، گلزنان لیگ برتر وارد رقابتی جذاب شده اند. آن ها از یک سو باید برای موفقیت تیمشان بجنگند و از سوی دیگر به دنبال بالا بردن آمار گل های خود در لیگ برتر باشند.

در حال حاضر ، صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال بانوان در اختیار فاطمه ارژنگی است. فوق ستاره دختران کویر مس کرمان هم در رنکینگ ملی نفر اول است و هم در جدول گلزنان. او ۲۲ گل برای دختران کویر به ثمر رسانده و رقیب اصلی اش سارا شیربیگی بازیکن تیم نامی نو اصفهان است.

تا پایان هفته چهاردهم سارا شیربیگی ۲۱ گل یعنی یک گل کمتر از فاطمه ارژنگی به ثمر رسانده اما انتظار می رود صدر جدول گلزنان بارها بین این دو نفر در آینده دست به دست شود. شیربیگی پس از آن که در بازی با مس رفسنجان در گلزنی ناکام ماند صدر را تحویل ارژنگی داد.

اگرچه بسیاری از اهالی فوتسال بانوان عقیده دارند در نهایت یکی از این ۲ نفر عنوان برترین گلزن لیگ را به دست می آورند اما نگاهی به آمار سایرین نشان می دهد باید با تردید در این بازی صحبت کنیم.

سحر پاپی بازیکن تیم حفاری خوزستان اکنون ۱۸ گل به ثمر رسانده و شاید اگر دیدار تیمش برابر استقلال ساری در اهواز که به دلیل عدم حضور استقلال ساری برگزار نشد ، انجام می گرفت سحر آمار گل هایش را افزایش داده بود.

پاپی که می گوید هر سال برای کسب عنوان بهترین گلزن لیگ فوتسال بدشانسی می آورد امیدوار است شانس به او رو کند و خودش را به صدرنشین ها برساند البته برای کسب این عنوان پیش از شانس به دقت در ضربات آخر و بازی سازی مناسب سایر هم تیمی ها نیاز دارید.

نجمه کریمی نسبت بازیکنان دختران کویر مس کرمان با ۱۷ گل و دو بازیکن از پویندگان صنعت فجر شیراز شامل شهین افلاکی و مریم چرخاوی که اولی ۱۶ گل و دومی ۱۵ گل به ثمر رسانده دیگر تعقیب کنندگان ارژنگی و شیربیگی هستند. نسترن مقیمی از نامی نو و عصمت داوودی کیا از مس رفسنجان هم ۱۴ گله اند.

عصمت داوودی کیا ۱۴ گلش را در ۶ بازی به ثمر رسانده و آماری عجیب خلق کرده است و بعید نیست در آینده بتواند تهدیدی جدی برای صدرنشینان در رقابت برای کسب عنوان بهترین گلزن لیگ فوتسال ایجاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.