کد خبر : 125640
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 15:57
-

اقدام زشت پارسیان در مصاف با گیتی پسند/در زمین خود حبس شده بودند

اقدام زشت پارسیان در مصاف با گیتی پسند/در زمین خود حبس شده بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته هفدهم لیگ برتر گیتی پسند در خانه پارسیان به پیروزی نزدیک یک بر صفر رسید. این در حالی بود که تیم میزبان از ابتدای بازی دست به پاورپلی زد.شاید خیلی ها تصور کنند گیتی پسند به زحمت و در دیداری دشوار این بازی را برده اما شیوه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته هفدهم لیگ برتر گیتی پسند در خانه پارسیان به پیروزی نزدیک یک بر صفر رسید. این در حالی بود که تیم میزبان از ابتدای بازی دست به پاورپلی زد.شاید خیلی ها تصور کنند گیتی پسند به زحمت و در دیداری دشوار این بازی را برده اما شیوه بازی تیم پارسیان به قدری زشت بود که صدای بازیکنان تیم اصفهانی هم در آمد.این تیم دراکثر دقایق بازی در زمین خود پاسکاری می کرد و همین عامل باعث شده بود تا دیداری سرد و کسل کننده را مشاهده کنیم. برخی شایعات تائید نشد می گوید که توافقی بین دو تیم بوده تا گیتی پسند برنده این بازی باشد اما با  حداقل گل تا پارسیان تفاضل گلش خدشه دارد نشود و در کورس بقا ،در لیگ برتر ماندنی شود.در نیمه دوم گیتی پسندی ها در زمین خود مشغول گرم کردن بودند و پارسیانی ها در زمین خود به پاسکاری می پرداختند. مهدی جاوید زننده تک گل بازی در مورد این دیدار گفت: متاسفانه تیم پارسیان سیستمی را اتخاذ کرد که همه زیبایی‌های فوتسال را گرفت و جمعیتی را که برای تماشای یک دیدار زیبا به سالن آمده بودند، ناامید کرد. ماجرا از این قرار بود که ما یک گل به این تیم زدیم و پیش افتادیم اما برای من جالب است تیمی که عقب می‌افتاد چرا وقت‌کشی می‌‎کند. آن‌ها پاور پلی کردند و فقط در زمین خود به هم پاس می‎‌دادند. شاید باورتان نشود اما من در نیمه دوم ۲۰ دقیقه در میدان بودم و تنها یک بار توپ به پای من خورد. امیدوارم این اتفاق دیگر هیچوقت تکرار نشود. بازی گیتی‌پسند و پارسیان روز زشت فوتسال ایران بود!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حميد قهرماني دوشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

تیمی که مربی بالا سرش نباشه همینه

مگه جز تبانی چیزه دیگه هم میشه اسمشو گذاشت

حيدر دوشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

سلام سلام یعنی واقعا حیفه شهرداری ساوه تیمش بی افته تیمی که این همه ساوه ای داره
پارسیان تو لیگ واقعا چی میخواد با هر زشتی شده میخواد تو ایگ بمونه این رسمش نیست

نام ... سه شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰:۲۴

تیمی که از کنار خیابون مربی بیاره میشه این که همه دیدن