کد خبر : 125736
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 11:50
-

از لژیونر های مصدوم تا قدرت بی جانشین/شاکله تیم ملی از تیم های صدرنشین

از لژیونر های مصدوم تا قدرت بی جانشین/شاکله تیم ملی از تیم های صدرنشین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیست ارسالی فدراسیون فوتبال به فدراسیون اسلواکی حاوی چند نکته است: – گیتی پسند با ۵ بازیکن (سپهر محمدی،مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، و محمد شجری) بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد. علیرضا صمیمی، حمید احمدی ابوالقاسم عروجی،محمدرضا سنگ سفیدی نیز از مس در این تیم حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیست ارسالی فدراسیون فوتبال به فدراسیون اسلواکی حاوی چند نکته است:
– گیتی پسند با ۵ بازیکن (سپهر محمدی،مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، و محمد شجری) بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد.
علیرضا صمیمی، حمید احمدی ابوالقاسم عروجی،محمدرضا سنگ سفیدی نیز از مس در این تیم حضور دارند و امین نصرالله زاده نیز تنها نماینده آذرخش در تیم ملی است.
علی اصغر حسن زاده، حسین طیبی، قدرت بهادری و احمد اسماعیل پور نیز لژیونر های این لیست هستند.
– قدرت بهادری بازیکن تیم ملی روز شنبه با حضور در اردوی تیم ملی، با اجازه از سیدمحمد ناظم الشریعه به دلیل آنچه که «مشکلات شخصی» عنوان شده است، از تیم ملی کناره گیری کرد و باوجود اینکه نامش در لیست بازیکنان اعزامی قرار دارد، به اسلواکی نمی رود. مشخص نیست آیا بازیکن دیگری جایگزین می شود یا خیر.

– احمد اسماعیل پور بازیکن تیم چین دائو در شرایطی در لیست بازیکنان اعزامی قرار دارد که گفته می شود دچار مصدومیت جزئی است و هنوز حضورش در تورنمنت اسلواکی قطعی نیست. حسن زاده نیز با مصدومیت در لیست حضور دارد.

– حسین طیبی بازیکن تیم غیرت قزاقستان هم که هنوز به صورت رسمی به تیم ملی دعوت نشده است، در اردوی قبلی حاضر بود و ایران را در اسلواکی همراهی می کند.

– در این لیست، نام باشگاه محمدرضا سنگ سفیدی، مس سونگون قید شده است. در حالی که گفته می شود سنگ سفیدی با باشگاه ایتالیایی قرارداد بسته است.

– این لیست هنوز به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال و یا کادر فنی تیم ملی اعلام نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.