کد خبر : 126423
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 13:46
-

اعتدادی در جمع ۱۰ بازیکن برتر فوتسال بانوان جهان

اعتدادی در جمع ۱۰ بازیکن برتر فوتسال بانوان جهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایت جهانی Futsal Planet مطابق همیشه و در پایان سال میلادی، ۱۰ نامزد برتر هر بخش فوتسال جهان و نیز، برنده هر عنوان را معرفی می‌کند. این سایت امروز (چهارشنبه) ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ بانوان جهان را معرفی کرد که نام فاطمه اعتدادی بازیکن تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایت جهانی Futsal Planet مطابق همیشه و در پایان سال میلادی، ۱۰ نامزد برتر هر بخش فوتسال جهان و نیز، برنده هر عنوان را معرفی می‌کند. این سایت امروز (چهارشنبه) ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ بانوان جهان را معرفی کرد که نام فاطمه اعتدادی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در این بین دیده می‌شود.

آماندینها(برزیل) رومرو(اسپانیا) دیانا(برزیل) فیفو(پرتغال) رناتینها(برزیل) بنیتز(آرژانتین) سامارودوا(روسیه) وانسا(برزیل) و میودا(برزیل) دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال بانوان فوتسال جهان هستند.
اعتدادی آن قدر به راحتی گل می زند و با توپ هنرنمایی می کند که حتی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به او لقبی اختصاص داده است. «ماشین گلزنی» عنوانی است که سایت AFC به او داده و ستاره ایرانی هم در مسابقات قهرمانی آسیا ثابت کرد که شایستگی این لقب را دارد.
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.