کد خبر : 126391
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 12:37
-

توسلی:قهرمانی در آسیا باعث دیده شدن تک تک بازیکنان شد/ بر خلاف تمام بی میلی‌ها و بی‌رغبتی‌ها ، بازیکنان همیشه تلاششان را کردند

توسلی:قهرمانی در آسیا باعث دیده شدن تک تک بازیکنان شد/ بر خلاف تمام بی میلی‌ها و بی‌رغبتی‌ها ، بازیکنان همیشه تلاششان را کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا کاری کرد که تک تک بازیکن تیم ملی درجهان دیده شوند. فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان پس از درخشش در جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا که با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا کاری کرد که تک تک بازیکن تیم ملی درجهان دیده شوند.

فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان پس از درخشش در جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا که با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید از طرف سایت فوتسال پلنت در لیست ده نفره‌ی دروازه‌بانان برتر جهان در سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است. این بازیکن در این باره گفت: این انتخاب شدن به خاطر قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا است چون تیم ملی‌مان در تورنمنت و بازی‌های جهانی حضور نداشته و قطعا به خاطر قهرمانی آسیا است. از اینکه نه تنها من بلکه فوتسال بانوان ایران دیده می‌شود واقعا خوشحال هستم و فکر می‌کنم قهرمانی در جام ملت‌ها کاری کرد که تک تک بازیکن تیم ملی درجهان دیده شوند و بر خلاف تمام بی میلی‌ها و بی‌رغبتی‌هایی که به فوتسال بانوان می‌شود بازیکنان همیشه تلاششان را کردند و بهترین عملکرد را داشتند. فکر می‌کنم امروز یا فردا هم ۱۰ بازیکن برتر انتخاب می‌شوند و قطعا چند نفر از بازیکنانمان جزو کاندیداها هستند که این موضوع نشان دهنده تلاش تک تک آنها است.

او با بیان اینکه فوتسال بانوان پیشرفت داشته افزود: با وجود تیم‌هایی مثل ژاپن و تایلند که صاحب سبک در فوتسال هستند و برنامه ریزی‌هایشان نسبت به ما بهتر است به گونه‌ای که دائما در تورنمنت‌های جهانی شرکت می‌کنند اما تیم ملی ایران در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ قهرمان جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا شد. بازیکنان ما همیشه یک سال در اردو هستند و بعد به مسابقات اعزام می‌شوند پس قهرمانی در این شرایط پتانسیل بالای فوتسال بانوان ایران را نشان می‌دهد. تیمی که سال ۲۰۱۵ قهرمان می‌شود و با همه سختی‌هایی که وجود دارد از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کند مشخص است که پیشرفت کرده است.

او در پاسخ به این سوال که بعد از جام ملت‌ها وضعیت تیم ملی چه شد؟ گفت: بعد از رفتن خانم مظفر که می‌توانم بگویم جایش خیلی خالی است و فدراسیون یک مهره ارزشمند فوتسال را از دست داد، هنوز چیزی مشخص نیست. نمی‌دانیم چه کسی سرمربی است و هیچ کس از وضعیت اردوها خبر ندارد و فعلا بازیکنان در لیگ شاغل هستند.

توسلی به پرداخت نشدن پاداش قهرمانی جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا از طرف فدراسیون فوتبال اشاره و بیان کرد: هنوز پاداشی دریافت نکرده‌ایم. در این زمینه از طریق بازیکنان پیگیری‌های زیادی صورت گرفت و دائما با خانم صوفی زاده درتماس بودیم اما می‌گویند فدراسیون هنوز پول ندارد و اولین پولی که به فدراسیون واریز شود شما در اولویت هستید. بعد از برگشت از بازی‌ها ۱۰ سکه از طرف ریاست جمهوری دریافت کردیم و یک تا دو میلیون تومان هم در مراسم هایی مثل دیدار با نمایندگان مجلس و شهرداری به ما دادند اما فدراسیون باید پاداش ۲۲ میلیون تومانی به ما بدهد که هنوز پرداخت نکرده است.

دروزاه بان تیم نامی نو اصفهان در مورد بازی با شرکت ملی حفاری ایران در هفته هفدهم لیگ برتر بانوان گفت: به نظرم این بازی تقابل بازیکن‌های ملی‌پوش هر دو تیم است .بازی سختی پیش رو داریم چون هم ملی حفاری تیم محکم و خوبی است و هم بازیکنان ما واقعا خوب هستند. اوایل فصل تیممان خیلی مشکلات داشت، اسپانسر عوض کردیم وحتی تا مرحله منحل شدن هم پیش رفتیم اما بعد از اینکه به اصفهان آمدیم تمرینات خوبی از سر گرفتیم و دیگر بهانه ای وجود ندارد. امیدوارم این هفته بتوانیم بازی رفت راجبران کنیم.

او در این مورد افزود: امسال نباید فقط ملی حفاری و نامی نو را جزو مدعیان قهرمانی بدانیم چرا که الان چهار – پنج تیم هستند که خوب کار می‌کنند و از آنجایی که امسال لیگ به صوت پلی‌آف برگزار می‌شود چهار تیم اول شانس قهرمانی دارند.

ملی پوش فوتسال بانوان به وضعیت فرشته کریمی برای ثبت قرارداد در لیگ ایتالیا اشاره کرد و گفت: خانم کریمی درگیر مشکل ویزایش است و اگر این موضوع حل شود قراردادش را می‌بندد. امیدوارم هر چه زودتر مشکلش حل شود و بتواند در لیگ ایتالیا بازی کند.

توسلی در پایان این گفت‌وگو از هم تیمی‌های خود و کسانی که به تیم ملی برای قهرمانی در آسیا کمک کردند تشکر کرد و گفت: از همه هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم. شاید این عنوان فردی باشد ولی می‌دانیم که اگر مجموعه یک تیم عملکرد خوبی نداشته باشد این عناوین فردی هم کسب نمی شود. شاید اگر در آسیا قهرمان نمی‌شدیم من هم جزو ۱۰ بازیکن برتر نبودم. به همین دلیل از هم تیمی‌هایم و کسانی مثل آقای فراشی، آقای صانعی و خانم مظفر تشکر می‌کنم. همچنین از فدراسیون فوتبال هم تشکر می‌کنم چون در یک سال گذشته نگاه ویژه‌ای به فوتسال بانوان داشت، اردوهای مستمر و بازی‌های تدارکاتی خوب برای تیم ملی در نظر گرفت. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و حداقل هر سه ماه یک بار برای تیم اردو و بازی تدارکاتی خوب در نظر بگیرد تا بتوانیم در بخش جهانی هم بدرخشیم، نه مثل الان که از بعد جام ملت‌ها تیم رها شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.