کد خبر : 126559
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 14:51
-

روایتی از جدال صدرنشین ها در سالن ۲۵ آبان؛ از تاخیر پرواز تا آرایش انتحاری!

روایتی از جدال صدرنشین ها در سالن  ۲۵ آبان؛ از تاخیر پرواز تا  آرایش انتحاری!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ، جدال بزرگ هفته با تساوی پایان یافت. مصاف نامی نو اصفهان و ملی حفاری خوزستان جمعه ۱۶ آذر ۹۷ برگزار شد اما برنده ای نداشت. دو تیم دیدار خود را رد سالن ۲۵ آبان اصفهان برگزار کردند و نتیجه نهایی تساوی ۲

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ، جدال بزرگ هفته با تساوی پایان یافت. مصاف نامی نو اصفهان و ملی حفاری خوزستان جمعه ۱۶ آذر ۹۷ برگزار شد اما برنده ای نداشت.

دو تیم دیدار خود را رد سالن ۲۵ آبان اصفهان برگزار کردند و نتیجه نهایی تساوی ۲ بر ۲ بود. دو تیم مدعی قهرمانی در بازی رفت در اهواز با هم روبرو شدند که آن مسابقه را حفاری برد و به همین دلیل ، نامی نو به این بازی به چشم یک بازی انتقامی می نگریست.

مشکل حفاری در سفر به اصفهان سبب شده بود که همه چیز برای پیروزی نامی نو مهیا شود به طوری که کاروان حفاری به دلیل تاخیر در پرواز ، نیمه شب گذشته به اصفهان رسید و زیور بابایی کار سختی برای ریکاوری جسمانی تیمش تا زمان برگزاری بازی داشت.

با این وجود در زمین مسابقه ، حفاری برای نامی نو کم نیاورد. آن ها در همان دقیقه نخست بازی تیرک دروازه نامی نو را به لرزه درآوردند اما با گذشت زمان ، نامی نو تبدیل به تیم برتر میدان شد.

مهسا علی مددی که در هفته های اخیر خوب گلزنی کرده ، گل اول را برای نامی نو به ثمر رساند اما اتفاق مهم نیمه نخست اخراج نسترن مقیمی در دقیقه ۱۹ مسابقه به دلیل دریافت کارت زرد دوم بود. نسترن در بازی رفت یک سوپر گل وارد دروازه حفاری کرده بود.

در نیمه دوم در دقیقه ۲۷ فهیمه زارعی بازی را به تساوی کشاند اما فاطمه شریف بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و در دقیقه ۲۹ میزبان را پیش انداخت. شادی نامی نو ادامه پیدا نکرد زیرا فهیمه زارعی بلافاصله ، برای بار دوم بازی را مساوی کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی ، نامی نو برای پیروزی اشتیاق بیشتری نشان می داد. صحنه جنجال برانگیز بازی در این مقطع از بازی ، دفع توپ طاهره مهدی پور سنگربان حفاری در موقعیتی بود که به نظر می رسید او در خارج از محوطه جریمه اقدام به لمس توپ با دست کرده است اما داور چنین اعتقادی نداشت.

سابقه روشن نامی نو در پاور پلی این نوید را می داد که تیم شهناز یاری در دقایق پایانی این آرایش انتحاری را در پیش بگیرد. از دقیقه ۳۷ نامی نو تیک گزینه پاور پلی را زد و بازی را وارد فاز جدیدی کرد. حفاری با بهره مندی از بازیکنان باهوشش در کمین لو رفتن توپ میزبان نشسته بود.

در همین وضعیت بود که لو رفتن توپ ، ۲ بار به طور جدی دروازه نامی نو را تهدید کرد. بار اول واکنش فرزانه توسلی و اثری که او روی توپ گذاشت مانع از باز شدن دروازه نامی نو شد و بار دوم ، سارا شیربیگی که با وجود آسیب دیدگی به این بازی رسیده بود ، فرشته نجات نامی نو شد و توپ را از روی خط دروازه نامی نو برگشت داد تا سهم نامی نو از امتیاز این بازی ، از عدد یک کمتر نشود.

با این نتیجه حفاری و نامی نو همچنان در رده های اول و دوم جدول و دست نیافتنی هستند. لیگ فوتسال این فرصت را دارد تا بار دیگر این دو تیم را در یک قدم مانده به جام برابر هم ببیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

خانم یارى اگر مربى بود با این همه بازیکن ملى و إمکانات باید الان با اختلاف صدر جدول بود ولى ایشون فقط مصاحبه کردن رو از مربیگرى یاد گرفتن!!

..... شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

بقیه مربیای لیگ بانوان چرا انقدر توی جراید و مطبوعات نیستن!!!