کد خبر : 126584
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 15:27
-

سفر اروپایی تیم ملی ایران با دو برند/ آشفتگی در پوشش ملی‌پوشان!

سفر اروپایی تیم ملی ایران با دو برند/ آشفتگی در پوشش ملی‌پوشان!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران هفته گذشته یک تورنمنت اروپایی را تجربه کرد و همراه با تیم روسیه به اسلواکی سفر کرد تا دو بازی تدارکاتی انجام بدهد. ملی پوشان ایران در بازی اول خود مقابل روسیه به برتری رسیدند و در بازی دوم مقابل اسلواکیِ میزبان به نتیجه تساوی بدون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران هفته گذشته یک تورنمنت اروپایی را تجربه کرد و همراه با تیم روسیه به اسلواکی سفر کرد تا دو بازی تدارکاتی انجام بدهد. ملی پوشان ایران در بازی اول خود مقابل روسیه به برتری رسیدند و در بازی دوم مقابل اسلواکیِ میزبان به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.
برگزاری این تورنمنت در «فیفا دی» و بعد از لغو سفر تیم ملی به برزیل و بازی با تیم ملی این کشور توانست تا حدی مانع به هم خوردن برنامه‌های آماده سازی ملی پوشان و کادر فنی شود و سرمربی تیم ملی هم از عملکرد تیمش در اسلواکی اظهار رضایت کرد.
هرچقدر که این تورنمنت از نظر فنی برای محک زدن ملی پوشان و تعدادی از لژیونرها مفید بود و فضای جدیدی را برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار داد اما از جهت پشتیبانی و البسه تیم ملی، شاهد ناهماهنگی هایی بودیم.
حسن زاده
تیم ملی در شرایطی به اسلواکی رفت که پیراهن و شورت ورزشی بازیکنان از یک برند داخلی تهیه شده بود اما لباس گرم ملی پوشان و اعضای تیم از شرکتی بود که پیش از این اسپانسر فدراسیون فوتبال بود. این آشفتگی پوششی در حدی بود که حتی بعضی از بازیکنان در جریان سفر به اسلواکی، شلوار برند داخلی را بر پا داشتند ولی کاپشن آنها از شرکت قدیمی اسپانسر تیم ملی بود!
تیم ملی در اسلواکی
به تمام این ناهماهنگی ها باید این را هم اضافه کرد که تیم ملی فوتبال ایران از برند آدیداس استفاده می کند و تیم ملی فوتسال از نظر پوششی کاملا متفاوت با دیگر تیم زیر نظر فدراسیون فوتبال است.
هرچند فدراسیون و کمیته فوتسال این روزها درگیر بحث بازنشسته ها هستند و حتی علی کفاشیان هم شامل قانون می شود و احتمالا به زودی از سمتش کناره گیری می کند ولی این آشفتگی در چندین ماه پیش هم سابقه داشته است و قطعا اتفاقات اخیر فدراسیون در آن نقشی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.