کد خبر : 126676
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1397 - 15:19
-

استاندار می‌خواهد اما دیگران نمی‌خواهند/دنبال بردن و خوردن از باشگاه آذرخش نیستم

استاندار می‌خواهد اما دیگران نمی‌خواهند/دنبال بردن و خوردن از باشگاه آذرخش نیستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آذرخش بندرعباس با بیان اینکه استاندار می‌خواهد اما دیگران نمی‌خواهند، تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم که تمامی هزینه‌ها و اسناد پرداختی این باشگاه با نظارت مستقیم شورای شهر و استانداری انجام شود تا نگویند که ما دنبال بردن و خوردن هستیم. فرخ شرف در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آذرخش بندرعباس با بیان اینکه استاندار می‌خواهد اما دیگران نمی‌خواهند، تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم که تمامی هزینه‌ها و اسناد پرداختی این باشگاه با نظارت مستقیم شورای شهر و استانداری انجام شود تا نگویند که ما دنبال بردن و خوردن هستیم.

فرخ شرف در خصوص شرایط تیم آذرش در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، افزود: از استاندار هرمزگان خواهش می‌کنم حرفی که در اول فصل در بین بازیکنان تیم زده است را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه هجده هفته از لیگ سپری‌شده ولی تاکنون از کمک استاندار به آذرخش خبری نشده است، افزود: ما با تکیه‌بر صحبت‌های استاندار و سایر مسئولین، در این مسابقات شرکت کردیم، اگر می‌دانستیم این‌گونه ما را اذیت می‌کنند هرگز شرکت نمی‌کردیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آذرخش بندرعباس ادامه داد: استاندار در اولین تمرین تیم آذرخش با اعلام اینکه در فصل جاری دیگر دغدغه نداشته باشید تنها به فکر بازی کردن و نتیجه باشید اما حالا دیگر خسته شده‌ایم، دیگر توان ادامه دادن را نداریم.

شرف با اشاره به اینکه هنوز وعده‌ها و سخنان پیش از فصل محقق نشده و بازیکنان دیگر به آن صحبت‌ها اهمیتی نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: بازیکنان و کادرفنی از اوضاع وخیم آذرخش و شرایط نامناسب مالی به‌شدت کلافه شده اند.

وی ادامه داد: آیا برای کمکی که استاندار به آذرخش کرده است باید این‌قدر سنگ‌اندازی شود و برای انجام و روال اداری آن این‌همه زمان لازم دارد؟

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آذرخش بندرعباس با اشاره به این‌که ما به دنبال محقق شدن قول استاندار هستیم، خاطرنشان کرد: این‌که چگونه و از کجا این پول کمک خواهد شد برای ما مهم نیست و قطعاً استاندار راهکار آن‌هم ارائه داده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آذرخش بیان کرد: این پول از صنایع پرداخت شود و یا هر منبع دیگر به ما مربوط نیست، به دنبال دعوای سیاسی نیستیم و فعالیت ورزشی انجام می‌دهیم که امیدوارم این کمک استاندار هرچه زودتر به باشگاه انجام شود.

شرف با تأکید بر این‌که هجده هفته گذشته و دیگر روی رفتن به میان بازیکنان و تمرین تیم ندارم، خاطرنشان کرد: از اعتبارم برای این تیم خرج کرده‌ام، آیا یکی از این مسئولان حاضر است از اعتبارش برای این تیم خرج کند؟ دیگر از این روال و مشکلاتی که برای کمک به آذرخش به وجود آورده‌اند خسته شده‌ام.

وی خطاب به مسئولان استان هرمزگان نیز گفت: شما صحبتی را انجام دادید و بنا به درخواست استاندار هرمزگان قرار بر این شد که به آذرخش کمک شود اما تاکنون انجام‌نشده است و تنها هشت هفته دیگر از لیگ باقی است و هیچ‌کدام از بازیکنان و کادر فنی دریافتی نداشته‌اند و دیگر انگیزه ندارند و نمی‌توانم پاسخگوی آنان باشم.

شرف با اشاره به اینکه امیدوارم جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه برگزار و اشکال کار برای کمک به این تیم مشخص شود، بیان کرد: برای یک استان خوب نیست که دستور صادرشده استاندار بیش از چهار ماه عملی نشود، هرچند ما از هیچ‌کس طلبکار نیستیم و اگر از روز اول اعلام کرده بودند که شرکت نکنید ما هم شرکت نمی‌کردیم ولی حالا به انتهای مسابقات رسیده‌ایم و از کمک خبری نیست.

شرف یادآور شد: تاکنون علی‌الحساب ۲۰۰ میلیون تومان به این باشگاه کمک شده که یک چک ۱۰۰ میلیون تومانی نیز از ما دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: شاید ۵۰۰ میلیون تومان به آذرخش کمک شود اما آیا این پول کفاف هزینه‌های این تیم در یک‌فصل را می‌دهد؟ آیا این کمک، نوشداروی بعد از مرگ سهراب نمی‌شود؟

مدیرعامل باشگاه آذرخش با بیان این‌که با این شرایط بسیار بد هنوز هم امیدوار به کسب مقام هستیم، افزود: ما این آمادگی را داریم که تمامی هزینه‌ها و اسناد پرداختی این باشگاه با نظارت مستقیم شورای شهر و استانداری انجام شود تا نگویند که ما دنبال بردن و خوردن هستیم.

شرف در پایان گفت: امیدوارم با درایت استاندار هرمزگان و نگاه ویژه به این تیم، جلسه‌ای برگزار و راهکاری برای کمک به آذرخش ارائه شود. چطور در استان‌های دیگر راهکار کمک به تیم‌های ورزشی وجود دارد ولی در هرمزگان راهکار وجود ندارد؟ این را قاطعانه می‌گویم که راهکار وجود دارد اما اراده‌ای از سوی بعضی از مسئولان نیست؛ استاندار می‌خواهد اما دیگران نمی‌خواهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.