کد خبر : 126800
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1397 - 19:27
دسته‌بندی نشده
-

حاشیه نگاری fut5al از بندرعباس/ مدیرعامل آذرخش بالاخره در سالن آفتابی شد

حاشیه نگاری fut5al از بندرعباس/ مدیرعامل آذرخش بالاخره در سالن آفتابی شد
حسین احمدی مدیرعامل و موسس باشگاه آذرخش که چندین هفته به سالن فجر نیامده بود در این بازی در کنار علی کفاشیان بازی تیمش را نگاه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور ، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در سالن فجر به مصاف مهمان خود تیم سوهان محمدسیما قم رفت.  شاگردان عباس روزپیکر که در مسابقه رفت متحمل شکست سنگین ۶ بر ۱ شده بودند در این بازی به دنبال جبران شکست بودند.
در جدول رده بندى تا قبل از انجام بازی، تیم سوهان محمدسیما قم با کسب ٢٨ امتیاز هفتم بود و آذرخشى ها نیز با ٢۴ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفته بودند که این موضوع حساسیت بازی را دو چندان کرده بود.
نیمه نخست دو تیم هم پای یکدیگر پیش رفتند. تیم آذرخش که از حمایت هوادران خود برخوردار بود حملات بیشتری داشت اما در مجموع بیست دقیقه نخست خطر آنچنانی دروازه دو تیم را تهدید نکرد و بازی بدون گل به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم این آذرخش سرخون بود که بازی را با برنامه بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی این نیمه می توانستند دروازه سوهان محمد سیمای قم را باز کنند اما هوشیاری دروازه بان قمی مانع از این کار شد.
در ادامه و در دقیقه ۲۸ بازی بر خلاف جهت بازی روی اشتباه مدافعان و دروازه بان آذرخش تیم سوهان محمد سیمای قم توسط روح الله ایثاری به گل اول رسید.
آذرخشی ها که بعد از گل اول روحیه خودشان را باخته بودند دو دقیقه بعد از گل اول دوباره روی اشتباه خط دفاعی گل دوم را هم پذیرفتند و روح الله ایثاری برای بار دوم قفل دروازه این تیم را باز کرد.
شاگردان‌ عباس روزپیکر در تیم آذرخش که اصلا نمی خواستند شرمنده هواداران باشند بعد از پذیرفتن گل دوم به خودشان آمدند و بعد از این که چند موقعیت گلزنی را از دست دادند توسط میلاد قنبر زاده به گل اول رسیدند تا به بازی برگردند.
در چهار دقیقه پایانی بازی آذرخش دست به پاورپلی زد تا بلکه بتواند به گل مساوی دست پیدا کند که این گونه نشد و باخت دیگری در کارنامه نماینده هرمزگان به ثبت رسید.
در این مسابقه مرتضی فراهانی، محمد خرم،بهزاد میری زاده، مصطفی طیبی، بهروز جعفری، عارف محمدی، سینا احمدیان پور، امین نصراله زاده،  میلاد قنبری،حبیب محمد زاده،محمد اسلامی و ایمان سازوار با هدایت عباس روزپیکر برای آذرخش بندرعباس و امیرحسین ارباب فتاح،علیرضا وفایی، سیدحسین رضوی، سعید قاسمی،محمد کرمانی،روح اله ایثاری،محسن بخشی،سید مصطفی موسوی خواه،هاشم فرج زاده ،ناصر اطمینان،محمد حسین کوهستانی و محمدرضا دهقانی با مربیگری حسین صبوری برای سوهان محمد سیمای قم بازی کردند.

حواشی بازی:
بازی با حضور علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال شروع شد.
حسین احمدی مدیرعامل و موسس باشگاه آذرخش که چندین هفته به سالن فجر نیامده بود در این بازی در کنار علی کفاشیان بازی تیمش را نگاه کرد.

در غیاب محمد بنی اسدی کاپیتان آذرخش به دلیل محرومیت، بهزاد میری زاده کاپیتان نارنجی پوشان هرمزگانی بود.
حسین صبوری سرمربی تیم سوهان محمد سیمای قم به دلیل محرومیت روی نیمکت نبود.
علیرضا وفایی از تیم سوهان محمد سیمای قم اولین بازیکن اخطاری این دیدار بود.
نسبت به بازی های گذشته آذرخش، هواداران کمتری به سالن فجر آمده بودند.
احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از نیمه دوم از نزدیک شاهد این بازی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.