کد خبر : 127300
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 - 10:11
دسته‌بندی نشده
-

احتمال حضوری فردی غیر مرتبط به عنوان رئیس فوتسال

احتمال حضوری فردی غیر مرتبط به عنوان رئیس فوتسال
پس از توافق روز گذشته تاج و سلطانی‌فر مبنی بر ایجاد تغییرات در فدراسیون فوتبال و رفتن افراد بازنشسته از این نهاد، حالا باید منتظر حضور افراد جدید در پست‌های مختلف فدراسیون باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از اعضای مهم فدراسیون که شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شود، علی کفاشیان است. فردی که همزمان ریاست کمیته فوتسال و نایب رییسی اول را بر عهده دارد. در خصوص پست نایب رییس مهدی تاج نمی‌تواند فردی را به طور قطعی به عنوان جایگزین معرفی کند. در این صورت مجمع فوق العاده فدراسیون تشکیل شده و پس از بررسی کاندیده‌های موجود نایب رییس اول انتخاب می‌شود. اما شرایط در کمیته فوتسال متفاوت است. رییس این کمیته با نظر مستقیم تاج انتخاب می‌شود. اما با نگاهی که به اعضای هیئت رییسه کمیته فوتسال در سایت رسمی فدراسیون می‌اندازیم تنها به نام علی کفاشیان برخورد می‌کنیم.
موضوعی که انتخاب جایگزین برای آن را با ابهاماتی رو به رو می‌کند. از طرفی آلترناتیو همیشگی فوتسال یعنی عباس ترابیان هم جز افراد بازنشسته است و دیگر اجازه فعالیت ندارد. کاظم سلیمانی، نایب رییس کمیته فوتسال هم جز افراد بازنشسته است و باید از پست خود خداحافظی کند. در حال حاضر فرد جوان و با تجربه‌ای برای تصدی کمیته فوتسال وجود ندارد و به احتمال فراوان باید شاهد حضور فردی غیر مرتبط با فوتسال در سمت ریاست این کمیته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

اینقدر از رئیس کمیته فوتسال بد گفتید که احتمالا یک ادم سیاسی مثل والیبال برای ان انتخاب شود و همه رشته ها رو پنبه کند!!!

نام ... سه شنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

هرچه سریعتر برن بهتر.دیگ وضعیت از این بدتر ک نمیشه.ما الان تو اوج بدترین وضعیت فوتسال قرار گرفتیم.خداکنه ادمایی مثل محمدرضا داورزنی والیبال بیان تو فوتسال اونوقت میبینین معنی واقعیِ فوتسال ایرانو.اگ امسال۱۳تا نماینده تو بهترینای جهان داریم سال بعد قطعا بیشتر میشه.انقد فوتسال ایران خوبه ک تو بدترین شرایطش۱۳تا نماینده داره.خداکنه یکی ک دلسوزِ جوونای ایرانیِ بیاد تو راس کار ن ادمای….