کد خبر : 127307
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 - 10:09
-

محمدی : تیم از مازندران خارج شود ، همه حمایت می کنند/داوران از بازیکنان بزرگ و اسم و رسم دار می ترسند

محمدی : تیم از مازندران خارج شود ، همه حمایت می کنند/داوران از بازیکنان بزرگ و اسم و رسم دار می ترسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رعنا محمدی سرمربی فوتسال بانوان استقلال ساری در مورد شکست تیمش برابر پویندگان شیراز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: ما در دور رفت نیز بازی برده را به داوری باختیم و در دور برگشت نیز باز هم داور یکی از علل از هم پاشیدن تیم ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رعنا محمدی سرمربی فوتسال بانوان استقلال ساری در مورد شکست تیمش برابر پویندگان شیراز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: ما در دور رفت نیز بازی برده را به داوری باختیم و در دور برگشت نیز باز هم داور یکی از علل از هم پاشیدن تیم ما در مقابل پویندگان شیراز بود. متاسفانه شاهد هستیم داوران از بازیکنان بزرگ و اسم و رسم دار می ترسند. داور چند بار دستش را سمت جیب می برد اما می ترسد که به آن بازیکن کارت بدهد.

او ادامه داد: گلایه من در بازی با پویندگان از داوری بود آن هم زماتی که بازیکنم از ناحیه چشم مصدوم شد و بازیکن حریف جریمه ای نشد و به جای اینکه با من حرف بزنند داشتند با گوشی از من فیلم میگرفتند که بگویند شما جوسازی کردید.

مربی تیم استقلال ساری گفت: من از خانم فهیمی و خانم نصیری نهایت تشکر را بابت زحماتشان دارم و می دانم برای پویایی لیگ خیلی زحمت می کشند ولی باید به ما حق بدهند چون ما هم تحت فشار هستیم.

محمدی عنوان کرد: مربیان تیم ملی اجازه دارند فریاد بزنند و اعتراض کنند اما مربیان دیگر نه. تیم های ضعیف نیاز بیشتری به داوران طراز اول دارند اما در بسیاری از بازی ها داورانی را دیده ایم که حتی اسم آن ها را هم نشنیده بودم و ظاهرا برای کسب تجربه آن ها را برای بازی های ما می فرستند.

او اضافه کرد: واقعا از اقای کیادهی تشکر می کنیم که با وجود نتایج و شرایط بد اقتصادی همچنان از ما حمایت کردند و تنهایمان نگذاشتند. من فکر می کنم اگر تیمم را به استان دیگری ببرم مسئولین استان از همه لحاظ حمایت می کنند در حالی که در استان مازندران مسئولین ما وقت ندارند بانوان را ببینند.

مربی تیم استقلال ساری گفت: از همکارانم در استان مازندران گلایه دارم که هرگونه حمایتی از تیم استقلال ساری را دریغ کردند و حتی در زمان میزبانی ما هم برای تشویق تیم حریف می آمدند. بزرگان فوتسال شهرم بزرگی نکردند و بیشتر به دنبال بزرگ کردن تیم یا شخص موردنظرشان بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خودم چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

خودت چی؟ سرمربی تیم ملی بودی؟ اشکال نداشتی؟

حالا هم غصه نخور ضرر داره سیب بخور خوبه
پارسال هم اوت شدین بجای یکی دیگه دوباره اومدین لیگ برتر سال دیگه هم میاین
کیادهی هدفش انتخاباته شما وسیله این عزیزم