کد خبر : 127333
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 - 13:17
-

هاشم زاده : با بازیکنان اصلی به مصاف صربستان می رویم/ استراحت داشتیم ، اسلواکی را می بردیم

هاشم زاده : با بازیکنان اصلی به مصاف صربستان می رویم/ استراحت داشتیم ، اسلواکی را می بردیم
مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اسلواکی تیم قلدری بود ولی اگر استراحت کافی داشتیم می‌توانستیم این تیم را شکست بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اسلواکی تیم قلدری بود ولی اگر استراحت کافی داشتیم می‌توانستیم این تیم را شکست بدهیم.

محمد هاشم زاده درباره ارزیابی اش از حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت اسلواکی، گفت: روسیه یکی از تیم های خوب جهان است که بازی با این تیم محک خوبی برای بعضی از بازیکنان جوان و دیگر ملی پوشان ما بود. از بهمن ماه سال گذشته تیم اصلی خود را در اختیار نداشتیم و این تورنمنت فرصتی شد تا دوباره تمام بازیکنان را زیر نظر بگیریم.

وی افزود: در بازی با اسلواکی هم فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم که از دست رفت. اسلواکی تیم قلدر و گردن کلفتی است که فیزیکی بازی می کند. آنها اختلاف زیادی با تیم روسیه ندارند و بازی با این تیم هم کمک زیادی به ما کرد.

مربی تیم ملی فوتسال در خصوص دلیل تساوی مقابل اسلواکی، تصریح کرد: یکی از دلایلش این بود که اسلواکی در روزی که ما با روسیه بازی داشتیم، استراحت کرد. ما بعد از بازی با روسیه و بدون استراحت و ریکاوری کافی به مصاف اسلواکی رفتیم و طبیعتا از این تیم خسته تر بودیم. با این حال فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم.

هاشم زاده در ادامه گفت: تیم ملی نیاز دارد که ۱۲ تا ۱۵ بازی در سال انجام بدهد. امسال این شرایط را نداشتیم. بازیکنان اصلی تیم ملی بعد از جام ملت ها که حدودا ۱۰ ماه پیش بود، کنار هم بازی نکرده بودند. ملی پوشان در جام جهانی کلمبیا یا جام ملت های چین تایپه چشم بسته همدیگر را پیدا می کردند چون کاملا هماهنگ بودند. تورنمنت اسلواکی باعث شد تا مجددا به یک هماهنگی خوبی برسیم.

مربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره احتمال دعوت از بازیکنان اصلی برای بازی با صربستان اظهار کرد: ۱۴ و ۱۵ بهمن با صربستان بازی می کنیم. این تاریخ «فیفا دی» است و اگر باشگاه ها همکاری کنند، احتمالا مجددا بازیکنان اصلی به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

نگو تیم ملى بگو ما شیرازى ها به ١۵ سفر در سال نیاز داریم خخخخ