کد خبر : 127497
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 9:46
-

بهلولی :گل به خودی را با زدن گل به حریف جبران کردم/به تیم صدرنشین و بازیکنان بزرگش باختیم

بهلولی :گل به خودی را با زدن گل به حریف جبران کردم/به تیم صدرنشین و بازیکنان بزرگش باختیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا بهلولی بازیکن فرش آرا درباره شکست ۵ بر ۲ تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی تماشاگرپسندی بود و به تیم بزرگی مانند گیتی‌پسند که در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته و بازیکنان بزرگی مانند مهدی جاوید و مهران عالیقدر را در اختیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا بهلولی بازیکن فرش آرا درباره شکست ۵ بر ۲ تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی تماشاگرپسندی بود و به تیم بزرگی مانند گیتی‌پسند که در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته و بازیکنان بزرگی مانند مهدی جاوید و مهران عالیقدر را در اختیار دارد باختیم.

وی افزود: در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم. در نیمه نخست نیز هم‌قسم شده بودیم که دست پر به رختکن برویم که البته به نام بازیکنان بزرگ گیتی‌پسند باختیم.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد درباره گل به خودی‌اش در این دیدار و جبران آن با زدن یک گل دیگر گفت: این هم جزو اتفاقات بازی است. متأسفانه در آن صحنه دید کافی نداشتم و تا آمدم پشت سرم را نگاه کنم، توپ ابتدا به تیرک دروازه و سپس به سر خودم برخورد کرد و درون دروازه ما قرار گرفت اما خوشبختانه موفق شدم با زدن یک گل دیگر این گل به خودی را جبران کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

فدای سرت ک گل ب خودی زدی توداری کارخودتومیکنی وزحمتتوداری براتیم شهرت میکشی خداحواسش بهت هس ومطمئن باش آینده خوب وروشنی درانتظارته همینکه توهربازی موفق ب گل زنی میشی براتیمت این نشون دهنده اینه ک راهتوپیداکردی وداری با سرعت ب سمت موفقیت قدم برمیداری….موفق باشی عزیزدوست داشتنی فقط اگه قدرتوبدونن خیلی خوبه…ایشالله ک توتمام مراحل زندگیت موفق باشی…چاکرخان