کد خبر : 127518
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 10:29
-

تساوی سرد بالانشینان / هایپر روی نوار پیروزی/ سه امتیاز در جیب سربازان پاس / توقف رسالت در خانه

تساوی سرد بالانشینان / هایپر روی نوار پیروزی/ سه امتیاز در جیب سربازان پاس / توقف رسالت در خانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: رسالت مازندران ۲ – شهرصدرا شیراز ۲ گلزنان: عماد محمدی – آرش خلیل پور (مازندران) مسعود یوسفی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:

رسالت مازندران ۲ – شهرصدرا شیراز ۲

گلزنان:
عماد محمدی – آرش خلیل پور (مازندران)
مسعود یوسفی ۲ (شیراز)
تیم صدرا شیراز که هفته قبل دست به کار بزرگی زده بود و یک امتیاز از خالص سازان زنجان دشت کرده بود، این هفته هم در مازندران برابر تیم مدعی رسالت قرار گرفت و توانست این تیم را در جلوی چشم هوادارانش متوقف کند. شیرازی ها که در نیم فصل دوم عزم خود را برای بقاء در لیگ جزم کرده اند، عملکرد خوبی از خود نشان دادند و سومین امتیاز این فصل خود را از یاران ایمان احمدی گرفتند. رسالت می توانست با پیروزی در این دیدار جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد که موفق به این امر نشد. رسالت مازندران با هفده امتیاز در رده چهارم و صدرا شیراز با سه امتیاز کماکان در قعر جدول این گروه قرار گرفته اند.
هایپرشاهین شهر ۳ – شهرداری رشت ۲

گلزنان:
احسان فیروزپور ۲ – احسان جزینی (هایپر)
نیما راجعی – سینا بخشی (رشت)

هایپر شاهین شهر که هفته گذشته با خوش شانسی یک پیروزی خارج از خانه را کسب کرده بود، این هفته در خانه از شهرداری رشت پذیرایی می کرد. رشتی ها که هفته قبل در خانه برابر رسالت متوقف شده بودند به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار بودند تا از غافله مدعیان صعود به لیگ برتر عقب نمانند. رشتی ها عملکرد خوبی را هم از خود به نمایش گذاشتند و تا لحظات آخر بازی از حریف پیش بودند اما حواشی به وجود آمده در این دیدار و بحث های مشکوک داوری اش باعث شد که نتیجه عوض شود و رشتی ها دست خالی از شاهین شهر بازگردند‌. هایپر شاهین شهر که چند هفته است روی نوار پیروزی قرار گرفته، با احتساب این سه امتیاز بیست و یک امتیازه شد و به رده دوم جدول رسید. رشتی ها نیز چهارده امتیازی باقی ماندند و یک پله در جدول سقوط کردند و به رده ششم رسیدند‌.
الماس شهر قم ۲ – پاس ناجا ۳

گلزنان:
علی عباسی – محمد برزگر (قم)
شهاب فتحی زاده ۳ (پاس)
تیم پاس ناجا در نیم فصل دوم بازی های خوبی از خودش به نمایش گذاشته است اما این تیم در دو بازی گذشته اسیر بدشانسی شده و نتوانست امتیازات لازم را کسب کند. پاسی ها در این هفته میهمان تیم الماس شهر قم بودند که برای بقاء در لیگ می جنگد. تماشاچیان بازی جذاب و زیبایی از هر دو تیم شاهد بودند و در انتها این سربازان ناجا بودند که موفق شدند سه امتیاز از این دیدار دشت کنند و جان دوباره ای به خود ببخشند و با امید بیشتری به استقبال ادامه رقابت ها بروند. پاس با کسب این پیروزی پانزده امتیازی شد و یک پله در جدول بالا رفت و به رده پنجم رسید‌. قمی ها هم پنج امتیازی باقی مانده و کماکان در منطقه سقوط قرار گرفته اند.

خالص سازان زنجان ۲ – نفت امیدیه ۲

گلزنان:
سعید کرمی – بهمنی (امیدیه)

جدال دو تیم بالای جدولی امیدیه و خالص سازان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. زنجانی ها برای نزدیک شدن به صدر جدول و نفتی ها نیز برای مستحکم تر کردن جایگاه خود در جدول پا به این میدان گذاشته بودند. تماشاچیان زنجانی بازی بسیار زیبایی را شاهد بودند اما در نهایت نتوانستند باعث پیروزی تیمشان شوند و این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا این تساوی در نهایت به کار هیچ یک از دو تیم نیاید. به نوعی این تساوی باعث خوشحالی سایر حریفان این دو تیم شد. نفتی ها کماکان صدرنشین گروه هستند اما زنجانی ها یک پله سقوط کردند و به رده سوم جدول نزول کردند.

تیم هبلکس رضوی مشهد در این هفته استراحت داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.