کد خبر : 127537
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 12:54
-

ناظم الشریعه: تیم آماده ای به مسابقات جام ملتهای آسیا اعزام خواهیم کرد

ناظم الشریعه: تیم آماده ای به مسابقات جام ملتهای آسیا اعزام خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: امروز با حضور در کمیته فوتسال برنامه های تیم ملی فوتسال را تا جام متهای فوتسال آسیا تدوین کرده و قصد داریم حضوری پرقدرت در رقابتها داشته باشیم. وی ادامه داد: از دیگر مواردی که در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: امروز با حضور در کمیته فوتسال برنامه های تیم ملی فوتسال را تا جام متهای فوتسال آسیا تدوین کرده و قصد داریم حضوری پرقدرت در رقابتها داشته باشیم.
وی ادامه داد: از دیگر مواردی که در این جلسه مطرح شد کسب نتایج بازی با اسلواکی و روسیه بود که گزارش کاملی را ارائه کردیم.
وی در ادامه گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی  از ۲۲ دیماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود تا بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کنند. با توجه به اینکه مسابقات لیگ پر فشار است  و بازیکنان در اختیار باشگاهها هستند . پس از پایان رقابتهای لیگ در اختیار تیم ملی قرار می گیرند تا تمرینات خود را برگزار کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: ما هدفمان این است که حضوری پرقدرت در رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا داشته باشیم. بر همین اساس برنامه ریزی و مسابقات تدارکاتی مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم تا تیم کاملا آماده ای را به مسابقات آینده اعزام کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.