کد خبر : 127751
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 17:19
-

آشنایی با سرپرست جدید کمیته فوتسال/ از حذف مدیریتی تیم المپیک تا حضور در فوتسال!

آشنایی با سرپرست جدید کمیته فوتسال/ از حذف مدیریتی تیم المپیک تا حضور در فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با توجه به استعفای کفاشیان از ریاست کمیته فوتسال و با توجه به رویه تاج و در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کمیته فوتسال انتخاب شده است. رشته ای ای که بر اساس آمار موجود و عناونین کسب شده پرافتخار ترین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با توجه به استعفای کفاشیان از ریاست کمیته فوتسال و با توجه به رویه تاج و در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کمیته فوتسال انتخاب شده است.
رشته ای ای که بر اساس آمار موجود و عناونین کسب شده پرافتخار ترین ورزش جمعی کشور محسوب می شود و قاعدتاً به لحاظ مدیریتی نیز باید اهمیت آن لحاظ شود.
داود پرهیزکار که اتفاقاً آخرین وظیفه سازمانی اش سرپرستی تیم فوتسال جوانان در المپیک جوانان ۲۰۱۸ را بر عهده داشته اشت، متولد ۱۳۵۵/۱۰/۲۸ است ، وی از سال ۱۳۷۶ در فدراسیون فوتبال سمت های مختلفی داشته است و در سالهای ۷۷،۷۸ و ۷۹ سرپرست تیم های ملی نوجوانان و جوانان بوده و علاوه بر اینکه در مقاطعی مدیرامورمالی-اداری و کارپردازی فدراسیون فوتبال را عهده دار بوده در حال حاضر مسئول امور اداری و مالی آکادمی ملی فوتبال و کمپ تیم های ملی است.
وی از سال ۸۹ تا ۹۰ سرپرست تیم ملی امید بوده (همان تیمی که با مربیگری منصوریان و علیرغم شایستگی به دلیل استفاده از بازیکن دو کارته در مرحله قبلی از مقدماتی المپیک حذف شد!) و سابقه بازی در تیم های جاوید و کشاورز را در سالهای ۷۰ تا ۷۴ را در رده سنی نوجوانان و جوانان را در کارنامه دارد. وی سابقه سرپرست تیم ملی نوجوانان را هم دارد.
فدراسیونی ها از اخلاق شایسته پرهیزکار به عنوان نقطه قوت و از عدم توانایی در برقراری ارتباط به عنوان نقطه ضعف وی یاد می کنند، اشکالی که در صورت تداوم و البته دائمی شدن مسئولیت وی در این کمیته می تواند فوتسال نیازمند به ارتباطات و ایجاد شرایط مالی را با تداوم مشکلات روبرو کند.

نویسنده:محمد علی حیدری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

کلا در این مملکت کسی رو مسئول می کنند که ارزوی مسئول قبلی را بکنید