کد خبر : 127769
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 17:53
-

احتمال رویارویی تیم ملی فوتسال ایران با برزیل یا آرژانتین

احتمال رویارویی تیم ملی فوتسال ایران با برزیل یا آرژانتین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره جلسه روز گذشته اش با علی کفاشیان گفت: برنامه های سال آینده تیم ملی را با آقای کفاشیان طراحی کردیم. یکی از مباحث ما برگزاری المپیاد استعدادیابی بود که برای پشتوانه سازی در فوتسال عالی بود. ما چند استعدادیاب را به وزارت ورزش معرفی کردیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره جلسه روز گذشته اش با علی کفاشیان گفت: برنامه های سال آینده تیم ملی را با آقای کفاشیان طراحی کردیم. یکی از مباحث ما برگزاری المپیاد استعدادیابی بود که برای پشتوانه سازی در فوتسال عالی بود. ما چند استعدادیاب را به وزارت ورزش معرفی کردیم و این المپیاد برگزار شد. حدود ۵۰ نفر از دل این استعدادیابی بیرون آمدند. می خواهیم این تیم را تحت عنوان استعدادهای درخشان فوتسال به جلو ببریم و در یک فرایند چند ساله به تیم امید وصل کنیم.

ناظم الشریعه ادامه داد: درباره حضور تیم ملی در اسلواکی و نتایج تیم ملی هم صحبت شد. بحث دیگر ما برنامه های آماده سازی تیم ملی در سال منتهی به جام ملت های آسیا بود. «فیفا دی» ها برای سال بعد مشخص است. البته تاریخ های تعیین شده فیفا برای ما خیلی خوب نیست چون باید مهرماه در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا شرکت کنیم. برای همین باید برنامه ریزی ویژه ای برای تیم ملی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دیدار تدارکاتی با صربستان اولین بازی تیم ملی در سال ۲۰۱۹ است، درباره امیدواری اش به برگزاری بازی با برزیل بعد از اتفاقات چند ماه پیش، تصریح کرد: کمیته فوتسال همچنان پیگیر سفر برزیل به ایران هست. اگر برزیل نیاید روی تیم های دیگر رده بالای رنکینگ جهانی مثل آرژانتین برنامه ریزی می کنیم. باید بعد از پایان لیگ خودمان تا شروع مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا که حدودا ۶ ماه می شود، تمرینات و بازی های خوبی برگزار کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.