کد خبر : 127780
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 18:35
-

نجاریان:انتخاب پرهیزگار بی احترامی به فوتسال بود/این آقا اسم تیم ها را هم نمی شناسد/خودزنی کردیم

نجاریان:انتخاب پرهیزگار بی احترامی به فوتسال بود/این آقا اسم تیم ها را هم نمی شناسد/خودزنی کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال به انتخاب پرهیزگار به عنوان سرپرست کمیته فوتسال واکنش نشان داد و گفت:بعد از ۲۵ سال حضور در فوتسال و فوتبال داخل سالن واقعا نمی دانم چطور می شود این فرد رئیس کمیته فوتسال باشد در حالی که شناخت زیادی از این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال به انتخاب پرهیزگار به عنوان سرپرست کمیته فوتسال واکنش نشان داد و گفت:بعد از ۲۵ سال حضور در فوتسال و فوتبال داخل سالن واقعا نمی دانم چطور می شود این فرد رئیس کمیته فوتسال باشد در حالی که شناخت زیادی از این رشته ندارد.

نجاریان ادامه داد: انتخاب پرهیزگار بی احترامی به جامعه فوتسال است. ما فوتسالی ها شاید با هم اختلاف سلیقه داشته باشیم اما تا وفتی امثال درودگر،ترابیان و … هستند چرا باید فرد دیگری رئیس کمیته فوتسال شود و تا زمانی که این افراد هستند نباید اجازه داد فرد دیگری به فوتسال بیاید.حداقل خواسته فوتسالی ها این بود که فردی از جامعه فوتسال سرپرست کمیته فوتسال شود.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد:این فرد را کسی نمی شناسد و بعید می دانم خودش هم اسم تیم های فوتسالی یا بازیکنان را بداند. باشگاه ها خون دل خوردند و هزینه ها دادند تا یک سازمان لیگ فوتسال مستقل داشته باشیم اما خودمان با دست خودمان خودزنی می کنیم و سرمایه های مثل کفاشیان را که به کرسی ها مهم آسیایی و جهانی رسیده بود به راحتی از دست می دهیم.بعد می گوییم چرا در جهان کرسی نداریم چون این قبیل تصمیمات را می گیریم.کفاشیان تا آستانه کرسی در فیفا هم پیش رفته بود اما مجبور به استعفا شد و کارش ناتمام ماند.

خبرنگار: محمد احدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Futsall سه شنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

بهتر است بگویید انحصار ما در فوتسال بعداز ۲۵ سال افراد جدید رو نمی پذیرد…
شما آقای نجاریان و امثال شما و روابط پنهان شما تا وقتی هست کرسی های آسیایی و جهانی رو از دست میدهیم،پس بهتر است جامعه فوتسال از رفتن شماها استقبال کند تا فضای عادلانه و شفاف در فوتسال رواج پیدا کند…