کد خبر : 127800
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397 - 11:31
-

منصوری: اگر کفاشیان بازنشسته است، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هم بازنشسته هستند/ اصلاً پرهیزگار را نمی‌شناسم!

منصوری: اگر کفاشیان بازنشسته است، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هم بازنشسته هستند/ اصلاً پرهیزگار را نمی‌شناسم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری  درباره کناره‌گیری علی کفاشیان از سرپرستی کمیته فوتسال و انتخاب داود پرهیزگار به عنوان سرپرست جدید این کمیته اظهار داشت: رفتن علی کفاشیان از فوتسال به بحث بازنشستگی او بازمی‌گردد و ما می‌دانستیم استعفا خواهد کرد،‌ اما آمدن پرهیزگار به جای او را نمی‌دانستیم. من اصلاً ایشان را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری  درباره کناره‌گیری علی کفاشیان از سرپرستی کمیته فوتسال و انتخاب داود پرهیزگار به عنوان سرپرست جدید این کمیته اظهار داشت: رفتن علی کفاشیان از فوتسال به بحث بازنشستگی او بازمی‌گردد و ما می‌دانستیم استعفا خواهد کرد،‌ اما آمدن پرهیزگار به جای او را نمی‌دانستیم. من اصلاً ایشان را نمی‌شناسم و وقتی هم شناختی ندارم نمی‌توانم در مورد او قضاوتی کنم. در هر صورت ما امیدواریم همیشه فوتسال به دست فوتسالی‌ها اداره شود.

وی افزود: من پرهیزگار را نمی‌شناسم،‌ اصلاً تا الان او را هم ندیده‌ام، شاید هم اگر ببینم بشناسمش، اما الان آشنایی خاصی با او ندارم. در هر صورت در چند روز آینده به فدراسیون خواهیم رفت و جلسه‌ای خواهیم داشت تا ببینیم در نهایت چه می‌شود.

«آیا هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در جریان انتخاب داود پرهیزگار بوده است؟»، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در واکنش به این پرسش گفت: در فدراسیون فوتبال سه هیئت رئیسه وجود دارد، هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال،‌ هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال. متأسفانه هیئت رئیسه فدراسیون در مورد این انتخابات تصمیم می‌گیرد. اگر کفاشیان بازنشسته است،‌ اعضای خود این هیئت رئیسه هم بازنشسته هستند. الان هم می‌گویند این هیئت رئیسه تصمیم گرفته است. فوتسال همیشه زیر چرخ‌های فوتبال بوده است. ما باید کاری کنیم که در این‌گونه تصمیم‌ها فوتسالی‌ها بیشتر دخالت داشته باشند و این اندازه فوتبالی‌ها برای ما تصمیم نگیرند.

منصوری در مورد اینکه گفته می‌شود اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال قصد دارند در اعتراض به انتخاب داود پرهیزگار به صورت دسته جمعی استعفا دهند،‌ گفت: ما چنین بحثی نداریم. بعضی از اعضا این حرف را زده‌اند، اما هیچ‌کدام از افراد هیئت رئیسه با هم مشکلی نداریم. ما قرار است جلسه‌ای با کفاشیان و پرهیزگار داشته باشیم و بعد از آن جلسه تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. ما پرهیزگار را نمی‌شناسیم و امیدواریم بتواند فوتسال را اداره کند. حتماً پرهیزگار کسی است که عضو فدراسیون بوده و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و تاج چیزهایی در او دیده‌اند که به این سمت منصوبش کرده‌اند، اما من هم امیدوارم این انتخابات با مطالعه باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.