کد خبر : 127812
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397 - 23:24
-

ناظم الشریعه: برایم فرقی ندارد که چه کسی رئیس کمیته فوتسال باشد!

ناظم الشریعه: برایم فرقی ندارد که چه کسی رئیس کمیته فوتسال باشد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم‌الشریعه بعد از انتخاب‌ داود پرهیزگار به عنوان سرپرست کمیته فوتسال گفت: ‌در همین ابتدا به پرهیزگار تبریک‌ می‌گویم، ‌قوانین بازنشستگی یکی از قوانینی بود که باید در کشور انجام می‌شد و فدراسیون فوتبال‌ هم مستثنی از این قانون نبود. پرهیزگار سالهاست که در فدراسیون فوتبال به خصوص ‌در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم‌الشریعه بعد از انتخاب‌ داود پرهیزگار به عنوان سرپرست کمیته فوتسال گفت: ‌در همین ابتدا به پرهیزگار تبریک‌ می‌گویم، ‌قوانین بازنشستگی یکی از قوانینی بود که باید در کشور انجام می‌شد و فدراسیون فوتبال‌ هم مستثنی از این قانون نبود. پرهیزگار سالهاست که در فدراسیون فوتبال به خصوص ‌در کمپ تیم‌های ملی مسئولیت داشته و  وی را می شناسم و فردی ورزشی است.

وی در ادامه گفت: به عنوان عضوی کوچک از خانواده فوتسال  برای من فرقی ندارد که چه کسی مسئول باشد هرکسی که بتواند به پیشرفت فوتسال و تیم‌های ملی کمک کند و همچنین بتواند فکری برای پخش مستقیم بازیهای لیگ و درآمدزایی باشگاهها داشته باشد مود تایید است.

ناظم‌الشریعه همچنین در مورد بحث ‌استعدادیابی درخشان فوتسال در سطح کشور گفت:‌ حدود ۱۰ روز پیش بود که جشنواره ورزشی در همه رشته‌ها در همدان برگزار شد که فوتسال هم جزش بود در این جشنواره ما توانستیم استعدادیاب‌های خود را ‌داورزنی، هوشمند، قریشی و…  را به همدان اعزام کنیم آنها توانستند با هماهنگی کمیته فوتسال و نظارت این کمیته تعداد ۵۰ بازیکن را انتخاب کنند.

وی در ادامه گفت: ما اگر بتوانیم از همین امروز با این بازیکنان که همگی زیر ۱۳ الی ۱۴ سال هستند، کار کنیم می‌توانیم  برای المپیک دور بعد زیر ۲۰ سال تیمی قدرتمند داشته باشیم. ‌البته ما یک طرح کلی به نام استعدادیابی درخشان  در سطح کشور به کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال ارائه کردیم. در این طرح تمام هزینه‌ها برعهده وزارت ورزش، است. با این تفاسیر که این تعداد بازیکن نگهداری‌شان هزینه‌های زیادی ندارد، و آنها می توانند ‌بدون حضور در تهران در شهرستان‌های خود با مربیانی که برای آنها انتخاب می‌کنیم تمرینات خود را ادامه دهند. در رابطه با این موضوع با کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال جلساتی هم برگزار کردیم‌ و این طرح مورد حمایت کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین در مورد آخرین شرایط تیم ملی گفت: ‌ از ۲۲ دی‌ مجدد تمرینات تیم ملی شروع می‌شود و خود را برای تورنمنت صربستان آماده می‌کنیم. در حال حاضر ما تمام برنامه‌های سال آینده خود را ‌چه بازی‌های دوستانه چه فیفا دی‌  به کمیته فوتسال اعلام کردیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم سال آینده در جام ملت‌ها  حضور قدرتمندانه خواهیم داشت. امسال جام ملت‌ها تفاوت زیادی با سال‌های قبل دارد. به این دلیل ‌که این بازی‌ها ‌انتخابی جام‌ جهانی هم است.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۵۶

تو فقط فکر منافع خودت هستى و تیم ملى رو دارى به نابودى میکشانى تیم ملى در دوران تو فقط خفت و خوارى داره میکشه تو هم اینقدر ترسو هستى که جرات حرف زدن ندارى فقط بازیکنان تیم دارند از حق تیم ملى دفاع میکنند