کد خبر : 127956
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 9:13
-

داوود نژاد : امیدوارم در ۲ بازی آینده ،به رتبه سوم برگردیم/بازیکنان اهورا بارها خودشان را روی زمین می انداختند

داوود نژاد : امیدوارم در ۲ بازی آینده ،به رتبه سوم برگردیم/بازیکنان اهورا بارها خودشان را روی زمین می انداختند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: امیدوارم کمیته داوران فدراسیون برای بازی های حساس داوران با کیفیت بالاتری انتخاب کند تا تیم ها اطمینان یابند حقشان تضییع نمی شود. رضا داوود نژاد پس از شکست مقابل تیم اهورا بهبهان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتسالگفت: بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: امیدوارم کمیته داوران فدراسیون برای بازی های حساس داوران با کیفیت بالاتری انتخاب کند تا تیم ها اطمینان یابند حقشان تضییع نمی شود.
رضا داوود نژاد پس از شکست مقابل تیم اهورا بهبهان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتسالگفت: بازی با اهورا دربی فوتسال خوزستان بود و این موضوع حساسیت کار را دوچندان می کرد اما در کل بازی خوبی از هر ۲ تیم شاهد بودیم.
وی با بیان این که بازی کردن در شهر بهبهان مقابل این همه تماشاگر سخت است از طرفی تیم اهورا در حال سقوط است و بازیکنان آن انگیزه بالایی دارند، گفت: در نیمه دوم، دروازه بان و بازیکنان حریف بارها خودشان را روی زمین می انداختند و بازی هشت مرتبه قطع شد و کیفیت لازم را از دست داد.
سرمربی تیم ملی حفاری افزود: بازی همیشگی خود را به نمایش گذاشتیم اما یک سری اشتباهات فردی باعث باخت ما شد اگر چه بازیکنان ما خیلی تلاش کردند حتی بعد از دریافت سه گل به بازی برگشتیم اما وجود تماشاگران روی جو بازی و داور تاثیرگذار بود که امیدوارم مسئولان فکری برای سالن بهبهان کنند.
وی ادامه داد: با توجه به جمعیتی که در سالن بازی حضور داشت هر لحظه ممکن بود برای کسی اتفاقی رخ دهد. نصف تماشاگران حاضر در سالن به دلیل کمبود جا روی میله ها نشسته بودند و به نیمکت تیم ها بسیار نزدیک بودند از طرفی تعداد نیروهای انتظامی بسیار کم بود لذا معتقدم که بازی های تیم اهورا باید در سالن دیگری برگزار شود. ما بهانه ای نداریم و باخت خود را قبول داریم ولی حتما باید اتفاقی رخ دهد تا اقدامی در این خصوص صورت گیرد.
داوود نژاد گفت: من هم دوست دارم که استان خوزستان پنج تیم در لیگ برتر داشته باشد ولی مواردی برای برگزاری بازی های لیگ برتر لازم است تا شاهد یک بازی باکیفیت باشیم. سالن بهبهان به گونه ای است که فاصله خط زمین تا تماشاگران کمتر از یک متر است و تماشاگران نزدیک زمین هستند.
وی با بیان این که قول می دهم در هفته های آینده این باخت را جبران کنیم افزود: ما در حال حاضر تیم پنجم جدول هستیم و امیدوارم در ۲ بازی آینده که در خانه به میدان میرویم بتوانیم به رتبه سوم جدول برگردیم. با توجه به این که مسابقات این فصل به صورت پلی آف برگزار می شود و چهار تیم برتر به مرحله بعد صعود می کنند همه تیم ها انگیزه دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امین شنبه , ۱ دی ۱۳۹۷ - ۹:۵۸

نیمکت که اون سمت سالن هست. تماشاگرا سمت دیگه. چطوری به نیمکت تیمها نزدیکن؟

نام ... شنبه , ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

هرچیزی گفتی غیراز دلیل فنی باخت تیم؟؟؟؟؟؟