کد خبر : 127961
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 9:30
دسته‌بندی نشده
-

فلاح زاده:احمدی اخراج می‌شد ،تیم برتر می‌شدیم/دو اشتباه داور منجر به گل مس سونگون شد

فلاح زاده:احمدی اخراج می‌شد ،تیم برتر می‌شدیم/دو اشتباه داور منجر به گل مس سونگون شد
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در رابطه با دیدار تیمش مقابل مس سونگون ورزقان اظهار داشت: ما در این بازی برای شکست نیامده بودیم چرا که فرصتی برای باخت نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایرانرضا فلاح زاده، سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در رابطه با دیدار تیمش مقابل مس سونگون ورزقان اظهار داشت: ما در این بازی برای شکست نیامده بودیم چرا که فرصتی برای باخت نداریم. با تمام احترامی که برای مس سونگون ورزقان قائل هستم، برای ما فرقی هم نمی‌کرد که چه تیمی مقابلمان قرار بگیرد.

وی افزود: تا حدود دقیقه ۳۷ که بازی یک-صفر بود، اگر فرصت‌های ما در سیستم ۵ نفره گل می‌شد، نتیجه دیگری رقم می‌خورد. امیدوارم فیلمش موجود باشد، زمانی که حمید احمدی دومین خطای خود را انجام داد باید اخراج می‌شد و داور هم کارت را از جیبش خارج کرد اما شاید به خاطر اینکه داور بی‌تجربه بود یا شاید به خاطر جو سالن، کارت را به این بازیکن نشان نداد.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه ادامه داد: اگر احمدی اخراج می‌شد قطعاً ما تیم برتر می‌شدیم و اگر بازی یک-یک می‌شد، مس قبول نمی‌کرد که بازی با این نتیجه به پایان برسد و ما می‌توانستیم نتیجه دیگری رقم بزنیم.

فلاح زاده در رابطه با دلایل شکست در دیدار با مس سونگون گفت: نیمی از بازیکنان تیمی که با آن به مصاف مس رفتیم، امروز برای نخستین بار در تبریز به میدان رفتند اما عملکرد خوبی داشتند. گل‌های مس را بازیکنان خلاق این تیم به ثمر رساندند اما در روزی که حقمان شکست سه-صفر نبود، موقعیت‌های بی‌شماری را از دست دادیم. این موضوع به تجربه بازیکنان باز می‌گردد که قطعاً در سال‌های آتی روند بسیار بهتری خواهند داشت.

وی ادامه داد: ما فرصت امتیاز دادن به هیچ تیمی را نداریم اما اینکه امروز شکست خوردیم از جذابیت‌های فوتسال است. تمام تلاشمان را کردیم تا با دست پر برگردیم. همیشه به داوران احترام گذاشته‌ام و اذعان می‌کنم که امسال داوران جوان ما خوب کار کرده‌اند اما امروز دو اشتباه داور منجر به گل مس سونگون شد.

سرمربی شهرداری ساوه افزود: امروز شاهد دیدار تیم‌های صدر و قعر جدول بودیم. نمی‌دانم چرا ما نباید از داوران با تجربه بهره ببریم. چرا باید در بازی‌های گذشته گل‌های سالم ما را مردود اعلام کنند. داور امروز هم جوان بود و هیچ ایرادی ندارد، باید تجربه کسب کند. امیدوارم اگر قرار است از این به بعد شکست بخوریم، با ضعف خودمان ببازیم نه با اشتباهات داوری. بازی با مس تمام شده و باید تلاشمان را به کار بگیریم تا در بازی‌های بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

آقاى محترم تا همین جا هم نتایج افتضاح گرفتید و باید از ساوه اخراج شوید حالا دارید قول سال بعد رو میدید؟؟!!! بهتره سریع تر خودتون بروید تا ما شما رو بیرون نکردیم داخل و خارج خونه فقط باخت آخه تا کى ؟؟!

نام شنبه , ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

جناب فلاح خدمت شما و آقای حسین شمس بابت سقوط تیم شهرداری ساوه به لیگ یک تبریک عزض می کنم خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان!!!!