کد خبر : 127978
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 13:39
-

کمیته توسعه بماند، فنی هم می شود/یک چهره نسل اول گزینه ریاست

کمیته توسعه بماند، فنی هم می شود/یک چهره نسل اول گزینه ریاست
از چند سال قبل و با توجه به برخی ملاحظات در کنار کمیته فوتسال ، کمیته ای در فدراسیون فوتبال تشکیل شده است به نام کمیته فنی و توسعه فوتسال ، که البته فوتبال ساحلی هم در ذیل این کمیته قرار گرفته بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از چند سال قبل و با توجه به برخی ملاحظات در کنار کمیته فوتسال ، کمیته ای در فدراسیون فوتبال تشکیل شده است به نام کمیته فنی و توسعه فوتسال ، که البته فوتبال ساحلی هم در ذیل این کمیته قرار گرفته بود.
این در حالی است که پیش از این همه امور فوتسال از زمان ایجاد این رشته در همین کمیته مدیریت می شد ولی با ایجاد این کمیته جدید عملاً و به صورت موازی برنامه تیم های ملی و حتی در برخی از موارد انتخاب مربیان این تیم ها نیز در این کمیته مورد بررسی قرار می گرفت.
جدای از عنوان این کمیته که دو حوزه فنی و توسعه ای را درون خود دارد ، هیچ گاه از زمان تشکیل فعالیت خاصی را در این حوزه شاهد نبودیم و این کمیته نیز بیشتر درگیر فعالیت روزانه خود بوده است و عملاً نهادی موازی با کمیته فوتسال بوده است و بزرگترین انتقاد به آن نیز نبود چهره های قابل قبول فنی و دایره محدود افراد مورد نظر متولیان بوده است .
حتی در دوره کوتاهی هم که افراد فنی مثل شمس و صالح حضور داشتند این افراد به دلایلی از جمله جایگاه این کمیته و نقش آن از این مجموعه کناره گیری کردند.
حالا و با جدایی ترابیان و البته بازنشسته بودن چهره های با تجربه تر فوتسال ایران ، زمزمه هایی مبنی بر انتخاب یکی از چهره های جوان و البته نسل اول بازیکنان حرفه ای فوتسالایران به عنوان رئیس این کمیته به گوش می رسد ، فردی که به تواند هم در مسائل فنی و هم مسائل توسعه ای فعالیت کند.البته به شرط اینکه بر خلاف گفته ها این کمیته برای فردی ایجاد نشده باشد که با رفتن او منحل شود!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.