کد خبر : 128156
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 دی 1397 - 12:33
-

عراقی زاده:امیدوارم پرهیزگار با باشگاه ها تعامل داشته باشد/بازی ما با مس همیشه قشنگ از آب در آمده است/بلو می تواند از هفته ۲۵ بازی کند

عراقی زاده:امیدوارم پرهیزگار با باشگاه ها تعامل داشته باشد/بازی ما با مس همیشه قشنگ از آب در آمده است/بلو می تواند از هفته ۲۵ بازی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده درباره وضعیت قرارداد پاتریک ویرا ملقب به “بلو” اظهار کرد: قرارداد بلو امضا و ثبت شده است و ظرف دو هفته آینده بلو وارد ایران خواهد شد و از هفته ۲۵ با صلاح‌دید مربی می‌تواند برای تیم بازی کند. وی در خصوص استعفای علی کفاشیان و انتصاب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده درباره وضعیت قرارداد پاتریک ویرا ملقب به “بلو” اظهار کرد: قرارداد بلو امضا و ثبت شده است و ظرف دو هفته آینده بلو وارد ایران خواهد شد و از هفته ۲۵ با صلاح‌دید مربی می‌تواند برای تیم بازی کند.
وی در خصوص استعفای علی کفاشیان و انتصاب داوود پرهیزکار به‌عنوان سرپرست کمیته فوتسال گفت: علی کفاشیان به خاطر کرسی که در AFC دارد و رئیس دپارتمان فوتسال آسیا هم است، می‌تواند کمک خوبی به فوتسال ایران داشته باشد و استعفای وی از کمیته فوتسال است، فکر می‌کنم همچنان در سازمان لیگ حضور دارند.
قائم مقام باشگاه گیتی پسند ادامه داد: امیدواریم داوود پرهیزکار با نیروی جوانی خود و در کنار علی کفاشیان به فوتسال کمک کند و خواست ما این است که تعامل بیشتری با باشگاه‌ها داشته باشد و از طرفی بتواند باانرژی مثبت خود مشکلاتی که در فوتسال وجود دارد را حل کند.
عراقی زاده پیرامون بازی حساس روز چهارشنبه گیتی پسند در برابر مس سونگون گفت: از مردم اصفهان دعوت می‌کنیم که با حضور در سالن از تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتسال حمایت کنند. بازی ما با مس سونگون که سال گذشته قهرمان ایران و آسیا شد، همیشه بازی‌های قشنگی از آب درمی‌آید. برای برگزاری این بازی تمهیدات لازم دیده‌شده است که تماشاچیان مشکلی برای حضور در سالن نداشته باشند.
وی ادامه داد: از طرفی تیم هم تمرینات خود را بدون محروم و مصدوم انجام می‌دهد که با تمام پتانسیل خود بازی را انجام دهیم. امیدواریم بازی قشنگی ببینیم و داوری خوبی بر این بازی صورت گیرد و سوت‌های اشتباه باعث پیروزی تیمی نشود که حق یک تیم خورده نشود. از طرف دیگر نیز امیدواریم سه امتیاز بازی را بگیریم که یک گام به انتهای فصل نزدیک شویم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.