کد خبر : 128176
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 دی 1397 - 13:33
دسته‌بندی نشده
-

کفاشیان تا فروردین ماه رئیس کمیته فوتسال آسیاست

کفاشیان تا فروردین ماه رئیس کمیته فوتسال آسیاست
علی کفاشیان به بهانه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته ها در نهادهای دولتی از سمت خود در فدراسیون فوتبال استعفاء داد و از این پس ریاست کمیته فوتسال برعهده داوود پرهیزکار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان به بهانه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته ها در نهادهای دولتی از سمت خود در فدراسیون فوتبال استعفاء داد و از این پس ریاست کمیته فوتسال برعهده داوود پرهیزکار خواهد بود.

علی کفاشیان همین سمت را در کنفدراسیون فوتبال آسیا عهده دار است اما تا پایان مدیریت از سمت خود استعفاء نخواهد داد چون کنفدراسیون فوتبال آسیا بازنشسته ها را کنار نمی زند. ریاست علی کفاشیان بر کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا تا فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت و در ادامه البته بعید است علی کفاشیان برای تکرار این دوره اعلام آمادگی کند.

اما عضویت علی کفاشیان در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به قوت خود باقی است. بر اساس تعریف جدیدی که فدراسیون فوتبال از عضویت در هیات رئیسه برای معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی داشته عضویت در هیات رئیسه شغل محسوب نمی شود به این خاطر که عضو هیات رئیسه هیچ قرارداد حقوقی با فدراسیون فوتبال ندارد و پولی نمی گیرد و از همه مهمتر ساعات حضور او در فدراسیون فوتبال به چند ساعت در هفته بیشتر ختم نمی شود./فرتاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.