کد خبر : 128161
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 دی 1397 - 12:39
-

یاری:شانس حضور تیم‌های کرمانی در پلی‌آف بیشتر است

یاری:شانس حضور تیم‌های کرمانی در پلی‌آف بیشتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری اظهار کرد: هفته گذشته بازی بسیار خوب و ازنظر فنی و تکنیکی بود. تیم دختران کویر مس کرمان یک تیم تکنیک و با سرعت بالا است که فوتسال را به دور از حاشیه به‌خوبی بازی می‌کند. دو تیم در این بازی دو مهره اصلی خود که صدر جدول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری اظهار کرد: هفته گذشته بازی بسیار خوب و ازنظر فنی و تکنیکی بود. تیم دختران کویر مس کرمان یک تیم تکنیک و با سرعت بالا است که فوتسال را به دور از حاشیه به‌خوبی بازی می‌کند. دو تیم در این بازی دو مهره اصلی خود که صدر جدول گلزنان را به خود اختصاص دادند یعنی فاطمه ارژنگی و سارا شیربیگی را به دلیل ۳ اخطاره بودن در اختیار نداشتند.

وی افزود: با توجه به میزبانی کرمان بازی سختی بود چراکه آن‌ها در خانه به بازنده نبودند. دختران کویر همیشه در خانه با استفاده از شرایط میزبانی که دارند پیروز میدان بودند و در ملی حفاری هم در بازی مقابل آن‌ها به‌سختی به‌تساوی رسید، بنابراین بازی با آن‌ها بازی راحتی نبود.
وی در خصوص شرایط بازی با دختران کویر کرمان گفت: گلی که دریافت کردیم از روی یک ضربه کرنر و با اشتباه بازیکنان خودمان بود، در واقع گل به خودی داشتیم، چند دقیقه بعد از آن توسط نسترن مقیمی کار را به تساوی کشاندیم تا بازنده به رختکن نرویم.
سرمربی تیم فوتسال نامی نو افزود: در نیمه دوم با تغییر در روند بازی با شوت از راه دور فاطمه شریف به گل دوم رسیدیم، هر چند میزبان بعد از دریافت گل با استفاده از سیستم پاور پلی فشار زیادی به تیم ما وارد کرد اما بازیکنان ما با توجه به تمریناتی که روی استفاده از پاور پلی در زمان دفاع و حمله داشتیم به‌خوبی توانستند بازی را تا پایان مدیریت کنند.
یاری در مورد این‌که چه تیم‌هایی به همراه دو تیم ملی حفاری و نامی نو شانس بیشتری برای حضور در پلی‌آف دارند، گفت: با توجه به شرایط جدول و مسابقات باقی‌مانده دو تیم کرمانی شانس بیشتری نسبت به پویندگان و صنعت نفت آبادان دارند. البته اگر نگاهی به بازی‌های باقیمانده داشته باشیم بازی‌های مس رفسنجان نسبت به دختران کویر آسان‌تر است.
وی تصریح کرد: دو تیم جمعه دربی کرمان را برگزار می‌کنند که نتیجه آن بسیار مهم است. پویندگان علیرغم مهره‌های بسیار خوبی که دارد شانس کمتری دارد.
وی در خصوص بازی تیمش در مقابل پویندگان صنعت شیراز که در جمعه در اصفهان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بازی سختی خواهد بود چراکه آن‌ها به دنبال گرفتن حداقل امتیاز هستند تا بتوانند به آینده امیدوارتر شوند. با توجه به اخباری که در خصوص کادر فنی تیم شنیدیم نمی‌دانم تا روز مسابقه مقابل ما در چه شرایطی قرار می‌گیرند. ما به دنبال پیروزی در این میدان هستیم چراکه بر اساس اهدافی که داریم بازی به بازی پیش می‌رویم تا بتوانیم در هر بازی نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی و بر اساس آن برنامه‌ریزی و تمرین داشته باشیم.
یاری با اشاره به مصدومیت نسرین قمی گفت: قمی از ناحیه کتف دچار پارگی شده که در حال طی کردن مراحل درمان و فیزیوتراپی است و امیدوارم سریع‌تر بتواند شرایط خوبی پیدا کند.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی رفت مقابل دریژنو و رای کمیته انضباطی فدراسیون برای وی و سارا شیربیگی تاکید کرد: در آن بازی هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. زمانی که تیم من ۱۱ گل به ثمر رسانده یعنی عملکرد خوبی در زمین داشته و من یا بازیکنم چه اعتراضی می‌توانستیم داشته باشیم که برای ما گزارش رد شده باشد. بازی کاملاً یک‌طرفه بود و اساساً من عادت به دخالت در کار داور ندارم و به بازیکنان تیم خود هم اجازه دخالت در کار داور نمی‌دهم چرا که تصمیم گیرنده نهایی در زمین داور است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.