کد خبر : 128207
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 - 15:40
-

شهروند ساری با امیدهایش به قم رفت/ تدابیر اسماعیل پور برای فرار از بحران

شهروند ساری با امیدهایش به قم رفت/ تدابیر اسماعیل پور برای فرار از بحران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد اسماعیل پور سرمربی شهروند ساری که تیمش برخلاف دور رفت در نیم فصل دوم لیگ برتر روند نزولی در پیش گرفته برای دیدار هفته بیست و دوم خود برابر نماینده قم تدابیر جدیدی اتخاذ کرده است. بر اساس اخبار دریافتی، مراد ناظری بهترین گلزن شهروندی ها که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد اسماعیل پور سرمربی شهروند ساری که تیمش برخلاف دور رفت در نیم فصل دوم لیگ برتر روند نزولی در پیش گرفته برای دیدار هفته بیست و دوم خود برابر نماینده قم تدابیر جدیدی اتخاذ کرده است.

بر اساس اخبار دریافتی، مراد ناظری بهترین گلزن شهروندی ها که در دیدار برابر مقاومت البرز با مصدومیت مواجه شده و همچنین حمیدرضا ره انجام دیگر بازیکن تاثیرگذار این تیم نیز که گویا در آخرین تمرین پیش از عزیمت به قم با پیچیدگی مچ پا روبرو شده قادر به همراهی تیم شان در دیدار با سوهان قم نخواهند بود.

از طرفی سرمربی شهروند که از عملکرد برخی از بازیکنان تیمش در دیدارهای اخیر رضایت نداشته، قید استفاده از آنها در قم را زده و چند بازیکن جوان همچون قربانزاده، شیخ احمدی، حسین زاده، قنبری و صمدی که اکثریت آنها کمتر از ۲۰ سال سن دارند را جایگزین آنها نموده است تا از وجود بازیکنانی با انگیزه در دیدار حساس با تیم همسایه جدولی بهره ببرد.

باید دید این تدابیر محمد اسماعیل پور سرمربی شهروند ساری که در هفته های اخیر با انتقادات فراوانی روبرو شده، چه نتیجه ای را در ادامه راه برای این تیم ریشه دار فوتسال ایران در پی خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جواد ساری جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۷:۰۰

کل تیم باید عوض بشن با این بازیکنای قدیمی ب جایی نمیرسیم