کد خبر : 128353
تاریخ انتشار : جمعه 7 دی 1397 - 14:03
دسته‌بندی نشده
-

فلاح:مثل همیشه توپهایمان به گل تبدیل نشد/ تا آخرین لحظه شرافتمندانه مبارزه می کنیم

فلاح:مثل همیشه توپهایمان به گل تبدیل نشد/ تا آخرین لحظه شرافتمندانه مبارزه می کنیم
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه تاکید کرد که مشکل تیمش کماکان در زدن ضربات نهایی است و موقعیت های این تیم به سادگی از دست می روند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده پس از شکست برابر ارژن شیراز اظهار داشت: بازی بسیار خوب و محکمی را از دو تیم شاهد بودیم و جا دارد این پیروزی را به تیم ارژن تبریک بگویم، بار ها و بار ها گفته ایم که توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود که متاسفانه امروز هم این اتفاق افتاد.

رضا فلاح زاده ادامه داد: همه بازیکنان تلاششان را برای کسب بهترین نتیجه بکار می بندند ولی سطح فنی تیم ما در همین حد است و هیچ کس کم کاری نمی کند.

وی اظهار داشت: به بنده و بازیکنان تکلیف شده که یک مسئولیت را انجام بدهیم و ما هم تلاش می کنیم آن را به نحو احسن پیش ببریم ولی برخی مسائل از دست ما خارج است که ان شالله در پایان فصل در خصوص آنها صحبت خواهم کرد.

فلاح زاده خاطرنشان کرد: مسئولیت این شکست و سایر شکست های شهرداری ساوه را قبول می کنم و از مردم و هواداران این تیم عذرخواهی می کنم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در پایان گفت: جدا از اینکه چه جایگاهی در جدول داریم تا آخرین لحظه شرفتمندانه مبارزه می کنیم و تلاش خود را ادامه خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

انشالله موفق باشید اما بازیکنای خیلی خیلی ضعیفی دارید متاسفانه

نام جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

آخه آخر فصل چى میخواى بگى ؟؟!!! دیگه الان برأى تو آخر فصل شده دیگه !! حرفت رى یزن سیابازى نکن !! کى به تو تکلیف داده توى شهردارى؟؟! آقاى شمس یا شهردار؟! بس کن دیگه خسته شدیم إز أین همه حقارت و باخت!!

مهدی.ع جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

سلام دوست اول اینکه نحوه ی صحبت کردن اصلا شایسته نیست…دوما این بندگان خدا دارن تلاششون انجام میدن خداییشم خیلی خوب بازی میکنند اما متاسفانه بدشانسی دست از سر این تیم بر نمیداره…و همچنین مسولین این تیم اصلا به تعهداتشون پایبند نبوده و درصدی از قرارداد بازیکنان رو پرداخت نکرده اما با این وجود بازیکن و کادرفنی داره از جون مایه میذاره…اگه درک فوتبالی داشتید متوجه تغییر کیفیت بازی های شهرداری با اوایل فصل میشدید.مسولین این تیم در حق همه جفا کردند با بی خردی…واقعا متاسفم برایشان.

فوتسالی جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

اقای فلاح کاشکی زودتر میومدین تیم از زمانی که شما اومدین بهتر بازی میکنه ولی اونایی که اول فصل اومدن اون مربی که یه تمرین درست حسابی بلد نبود بده جاش تو تیم شهرداری ساوه نبود

نام شنبه , ۸ دی ۱۳۹۷ - ۹:۲۵

اره توراست میگى باید زودتر مبامدند تا همان نیم فصل تکلیف سقوط تیم مشخص میشد دیگه این همه وقت خودمان را تلف نمى کردیم این کادر فنى از اول هم معلوم بودکار فنى سقوط بودند نه صعود!!!

نام جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

جناب فلاح به شما و جناب آقای حسین شمس بایت سقوط تیم شهرداری ساوه به لیگ ۱ تبریک میگم خدا قوت دلاوران خسته نباشید پهلوانان!!!!!!