کد خبر : 128407
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 10:16
-

از نظر روانی طی دو هفته اخیر شوک‌های زیادی به تیم وارد شد /دیدار با نامی نو ، بازی خیلی راحتی بود!

از نظر روانی طی دو هفته اخیر شوک‌های زیادی به تیم وارد شد /دیدار با نامی نو ، بازی خیلی راحتی بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز از شرایط نامساعد تیمش و شوکی که طی هفته‌های اخیر به آن‌ها وارد شده می‌گوید، شوکی که موجب شد در بازی مقابل نامی نو تمرکز نداشته باشند. محبوبه رضوی پس از باخت سنگین تیمش در مقابل نامی نو اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز از شرایط نامساعد تیمش و شوکی که طی هفته‌های اخیر به آن‌ها وارد شده می‌گوید، شوکی که موجب شد در بازی مقابل نامی نو تمرکز نداشته باشند.

محبوبه رضوی پس از باخت سنگین تیمش در مقابل نامی نو اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: بازی خیلی راحتی بود. ولی متاسفانه تیم ما تمرکز لازم را نداشت و از نظر روانی طی دو هفته اخیر شوک‌های زیادی به تیم وارد شد و باعث شد که نتوانیم تمرکز لازم را داشته باشیم. سعی کردیم در طی دو هفته اخیر در تمرینات تیم را جمع و جور کنیم به آن‌ها انگیزه و روحیه لازم را بدهیم تا بتوانیم بازی خوبی را داشته باشیم.

وی افزود: اما این گونه نشد، به دلیل نداشتن تمرکز تاکیتک های لازم و نکاتی که به آن‌ها می‌گفتیم را در زمین نتوانستند اجرا کنند.

وی خاطر نشان کرد: دلیل دیگری که خوب نبودیم، این بود که در این بازی به دلیل مصدومیت دروازه بان اصلی تیم دروازه بان سوم تیم که ۱۸ سال دارد را در درون دروازه قرار دادیم و ۳ گلی که دریافت کردیم بیشتر از روی بی تجربگی وی بود. بعد از آن دوباره دروازه بان اصلی را وارد بازی کردیم که موقعیت‌های زیادی را دفع کرد، اما در موقعیت‌های تک تک نتوانست عملکرد همیشگی خود را داشته باشد، با توجه به مصدمیتی که از ناحیه انگشت پا دارد حق داشت.

مربی تیم پویندگان فجر شیراز در خصوص تغییراتی که در کادر فنی تیم پویندگان ایجاد شد، گفت: با توجه به باختی که در مقابل ملی حفاری داشتیم ستاره زارع سرمربی تیم استعفا داد و باشگاه نیز استعفای ایشان را قبول کرد. با صلاحدید مسئولان باشگاه بازی قبل و این بازی من هدایت تیم را بر عهده گرفتم و چون تنها یک بازی دیگر در این مرحله در مقابل دختران کویر مس کرمان داریم، فکر نمی‌کنم تغییراتی داشته باشیم و در بازی بعد نیز همچنان به عنوان مربی بر روی نیمکت باشم و تیم را هدایت کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.