کد خبر : 128431
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 12:48
-

تساوی پرگل بالانشینان/ امیدهای قم برای بقاء زنده شد / بازگشت رسالت به جمع مدعیان / توقف هبلکس در مشهد

تساوی پرگل بالانشینان/ امیدهای قم برای بقاء زنده شد / بازگشت رسالت به جمع مدعیان / توقف هبلکس در مشهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهاردهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: هایپر شاهین شهر ۳ – نفت امیدیه ۳ گلزنان: کامبیز گمرکی – احسان فیروزپور – حمید کاهبنده (هایپر) هاشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهاردهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:

هایپر شاهین شهر ۳ – نفت امیدیه ۳

گلزنان:
کامبیز گمرکی – احسان فیروزپور – حمید کاهبنده (هایپر)
هاشم شیرعلی – سعید کرمی – سامان کرمی (امیدیه)

جدال تیم های اول و دوم این گروه به میزبانی شاهین شهر برگزار شد. این دیدار که از حساسیت بالایی برخوردار بود، تماشاگران زیادی را برای حمایت از هایپری ها به سالن کشانده بود. در این دیدار بازیکنان هر دو تیم نمایش زیبا و تماشاگر پسندی را از خود ارائه دادند. تلاش دو تیم در نهایت به تساوی انجامید. در این بازی شش گل زیبا به ثمر رسید که سهم هر دو تیم سه گل بود. نفت امیدیه با این تساوی بیست و هفت امتیازی شد و کماکان در صدر جدول باقی ماند و هایپر شاهین شهر نیز با بیست و پنج امتیاز رده دوم جدول را حفظ کرد‌.
الماس شهر قم ۴ – شهرصدرا شیراز ۳

گلزنان:
ابوالفضل رضائیان ۳ (قم)
محمد احمدی – شرافت منش (شیراز)

دو همسایه انتهای جدولی این گروه در قم به مصاف هم رفتند. این دو تیم هفته گذشته نیز متحمل شکست شده بودند و روحیه خوبی برای این دیدار نداشتند. شیرازی ها خیلی وقت است بیخیال لیگ یک شده اند و انگار قصد ندارند در لیگ امسال به پیروزی برسند و خود را برای رفتن به دسته پایین تر آماده کرده اند. اما قمی ها برای این دیدار برنامه ویژه ای داشتند. آن ها در جلوی چشمان تماشاگرانشان با تمام وجود پا به این دیدار گذاشتند و موفق شدند در نهایت در یک دیدار نزدیک، شیرازی ها را شکست دهند و امیدهای خود را برای بقاء زنده کنند. هم اکنون الماس شهر قم با هشت امتیاز در رده هشتم این گروه قرار دارد. هبلکس رضوی مشهد در رده بعدی قرار گرفته است و قمی ها تنها با کسب یک پیروزی دیگر می توانند به مشهدی ها برسند و خود را از منطقه سقوط نجات دهند. آن ها هفته آینده میهمان نفتی های صدرنشین هستند. تیم صدرا شیراز نیز با سه امتیاز در انتهای جدول این گروه قرار دارد و کم کم خود را برای سقوط به دسته پایین تر آماده می کند.

رسالت مازندران ۳ – خالص سازان زنجان ۱

گلزنان:
محمد ربی هاوی ۲ – مهران رضاپور (مازندران)
جدال دیگر تیم های بالای جدولی رسالت و خالص سازان به میزبانی ساروی ها برگزار شد. رسالت مازندران که هفته گذشته شکست خورده و از قافله مدعیان عقب افتاده بود، روی سه امتیاز این دیدار حساب ویژه ای باز کرده بود تا دوباره در قامت یک مدعی ظاهر شود. از آن طرف تیم خالص سازان زنجان که در رده سوم قرار دارد، برای نزدیک شدن به صدر جدول، به کسب پیروزی در این دیدار نیاز مبرمی داشت. دو تیم عملکرد خوبی را از خود نشان دادند اما در نهایت این یاران ایمان احمدی در رسالت بودند که موفق شدند زنجانی ها را با شکست بدرقه کنند و سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کنند. ساروی ها هم اکنون با بیست امتیاز در رده چهارم قرار دارند و زنجانی ها نیز کماکان با بیست و یک امتیاز در رده سوم قرار گرفته اند.

هبلکس رضوی مشهد ۲ – شهرداری رشت ۲

گلزنان:
محمدرضا رحمانیان – حامد عبدالهی (مشهد)
میثاق حسن پور(رشت)

هبلکس رضوی مشهد که هفته گذشته برابر سربازان پاس متحمل شکست سنگینی شده بود، این هفته از شهرداری رشت پذیرایی می کرد. رشتی ها که پله پله در جدول پایین آمده اند و این روزها از قافله مدعیان عقب مانده اند، برای رسیدن به جایگاه بهتر در جدول رده بندی، به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بودند. این دیدار نهایتا با تساوی دو بر دو و تقسیم امتیازات برای هر دو تیم به پایان رسید. این تساوی برای شهرداری رشت خیلی به کار نیامد و جایگاه آن ها در جدول رده بندی تغییری نکرد. از آن طرف کار برای مشهدی ها سخت تر شد. آن ها هم اکنون تیم الماس شهر قم را در تعقیب خود می بینند. شاگردان صالوری در مشهد طی هفته های آینده چاره ای جز پیروزی ندارند و در صورت غفلت و از دست دادن امتیازات، اوضاع برای این تیم خطرناک خواهد شد و به منطقه سقوط نزدیک می شوند.

تیم پاس ناجا در این هفته استراحت داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.