کد خبر : 128413
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 9:38
-

جاوید: اخراجم عادلانه نبود/گیتی‌پسند با وجود پیروزی بر مس، بیشتر از داوری آسیب دید/از پرهیزکار هیچ شناختی ندارم

جاوید: اخراجم عادلانه نبود/گیتی‌پسند با وجود پیروزی بر مس، بیشتر از داوری آسیب دید/از پرهیزکار هیچ شناختی ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید در مورد پیروزی ۵ بر ۴ تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل مس سونگون و حواشی این بازی، گفت: بازی خوب و پربرخوردی بود و این بازی به لحاظ حساسیت صدرنشینی جدول لیگ برتر فوتسال از اهمیت بالایی برخوردار بود. به این دلیل که هر دو تیم گیتی‌پسند و مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید در مورد پیروزی ۵ بر ۴ تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل مس سونگون و حواشی این بازی، گفت: بازی خوب و پربرخوردی بود و این بازی به لحاظ حساسیت صدرنشینی جدول لیگ برتر فوتسال از اهمیت بالایی برخوردار بود. به این دلیل که هر دو تیم گیتی‌پسند و مس سونگون در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند. خدا را شاکرم که توانستیم در مرحله اول لیگ تا اینجا موفق و به صدرنشینی خود ادامه دهیم.

وی در مورد اخراجش در این بازی گفت: من فکر می‌کنم در این بازی داور تمرکز لازم را نداشت و از همان ابتدا سعی داشت که فقط بازی را مدیریت کند و داور فکر می‌کرد در صورتی که اخراجی از هر دو تیم داشته باشد بهتر می‌تواند بازی را مدیریت کند.

بازیکن تیم ملی و گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ اگر فیلم بازی را کارشناسان نگاه کنند متوجه می‌شوند که من در این بازی کار خاصی انجام ندادم که مستحق اخراج شدن و دریافت کارت قرمز را داشته باشم. در این بازی من هیچ توهین و یا فحاشی به داور و یا درگیری فیزیکی با هیچکس نداشته‌ام و نمی‌دانم داور به چه دلیل من را اخراج کرد این اخراج ناعادلانه بود.

وی در پاسخ در سوالی که تیم مس سونگون مدعی است که این شکست  عادلانه نبود، گفت: به هر صورت من فکر می‌کنم تیمی که در این بازی آسیب دید تیم گیتی‌پسند بود نه مس. شما ببینید در دو گل اول هر دو توپ اوت شده بودند اما متأسفانه داور تصمیم بر ادامه بازی داشت و در دو کرنر که هر دو توپ اوت شده بودند ما دو گل دریافت کردیم. پس در اینجا دو گل مس به دلیل اشتباهات داور بوده است.

جاوید افزود: در این بازی تیم  گیتی‌پسند هیچ نفعی در داوری نداشته و داور هیچ سوتی به نفع ما نزده که بگوییم در کسب این سه امتیاز داور دخیل بوده است.

وی در مورد انتخاب پرهیزکار به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال گفت: من هیچ شناختی از پرهیزکار ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی قرار است در کمیته فوتسال رخ دهد و در حال حاضر هم نمی‌توانم در مورد وی نظر بدهم اما امیدوارم در آینده وی بتواند قدم‌های خوبی برای فوتسال بردارد.

جاوید همچنین در مورد وضعیت تیم ملی و اردوهای این تیم گفت: در حال حاضر تمرینات تیم ملی تعطیل است و امسال تیم ملی مسابقات رسمی و مهمی نداشته و فقط ما در چندین تورنمنت شرکت کردیم. طبق برنامه‌ریزی قرار است در بهمن ماه دو دیدار با تیم ملی اسلواکی داشته باشیم و بعد از این دو بازی پرونده تیم ملی فوتسال در سال ۹۷ بسته می‌شود و ان‌شاءالله برای سال ۹۸ که بازی‌های جام ملت‌ها و همچنین مقدمات جام‌جهانی ۲۰۲۰ است آماده می‌شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

داش مهدى اشتباه کردى با بازیکن ….. مثل فرهاد فخیم بحث کردى اون اصلا در حد و اندازه تو نیست نه فنى و نه اخلاقى بهترین کار سکوت هست وگرنه اخراج نمیشدى

نام ... شنبه , ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

تو نبودی گیتى بهتر بازى کرد