کد خبر : 128427
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 11:38
دسته‌بندی نشده
-

شاندیزی:بازیکنان مستعد کسب عنوان قهرمانی هستند/ اردوهای تدارکاتی و بازیهای دوستانه به آماده شدن بازیکنان کمک بسزایی می کند

شاندیزی:بازیکنان مستعد کسب عنوان قهرمانی هستند/ اردوهای تدارکاتی و بازیهای دوستانه به آماده شدن بازیکنان کمک بسزایی می کند
اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال از اواسط هفته در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود تا بازیکنان به آمادگی لازم برای مسابقات مرحله نهایی آسیایی برسند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال، بازیکنان تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی شروع می کنند تا بتوانند با آمادگی کامل در مرحله نهایی که خرداد ماه و به میزبانی تبریز آغاز می شود، حضور داشته باشند.
حمید شاندیزی، سرمربی این تیم گفت: بازیکنان نیاز به هماهنگی هرچه بیشتر با یکدیگر دارند تا در مرحله اول آماده شوند. سپس برگزاری بازیهای تدارکاتی باعث خواهد شد تا علاوه بر کسب تجربه، محک بخورند و کادر فنی از شرایط کامل ملی پوشان اطلاع کسب کند.
وی معتقد است هر چقدر بازی تدارکاتی و اردوهای آماده سازی بیشتر باشد بدون شک بازیکنان با شرایط آماده تری به مصاف رقبای خود می روند.
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: شرایط ملی پوشان  از لحاظ کیفیت فنی رو به رشد است و به لحاظ مهارتی خوب هستند. با تمریناتی که در آینده داریم آماده می شویم برای قهرمانی آسیا و معتقدم که بچه ها مستعد کسب عنوان قهرمانی هستند.
وی افزود: اردوهای جدید را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم که پس از دو هفته استراحت بازیکنان به اردو می آیند. باید از اکنون باید برای حضور در مرحله نهایی آماده شویم و ازپتانسلی که در این رده سنی وجود دارد نهایت استفاده را خواهیم برد. در واقع تمام بازیکنانی که شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند، استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.