کد خبر : 128433
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 12:37
دسته‌بندی نشده
-

شکست ما به پارسیان یک اتفاق بود/ با شکست فرش‌آرا ۹۰درصد حضورمان در پلی‌آف قطعی شد/ اولین بار به اجبار ۳۰دقیقه بازی کردم

شکست ما به پارسیان یک اتفاق بود/ با شکست فرش‌آرا ۹۰درصد حضورمان در پلی‌آف قطعی شد/ اولین بار به اجبار ۳۰دقیقه بازی کردم
سرمربي بازيكن سن‌ايچ ساوه گفت: شكست هفته گذشته ما مقابل پارسيان يك اتفاق بود كه اين هفته آن را با يك پيروزي دلچسب جبران كرديم.

جواد اصغری مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: خیلی‌ها معتقد بودند که شکست هفته قبل مقابل پارسیان ما را وارد بحران کرده در صورتی که هفته قبل از آن ما اولین برد بیرون خانه امسال خود را مقابل تیم قدرتمند قرچک بدست آورده بودیم و این باخت اتفاقی چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نکرد.

وی سه علت را عامل باخت تیمش برابر پارسیان در هفته گذشته عنوان کرد و گفت: با اینکه خیلی دیر بود که اولین بار بازی بیرون از خانه را می بردیم اما برابر پارسیان، غرور بچه های ما از شکست قرچک در خانه، عدم تمرکز لازم بر بازی و اینکه خود من هم سه کارته بودم و با توجه به وضعیت سالن پارسیان هیچ راهی برای ارتباط با تیمم نداشتم دلایل مهمی بود تا در روزی که بدشانس هم بودیم این سه امتیاز را راحت از دست بدهیم.

سرمربی سن‌ایچ تاکید کرد: با تمام این اتفاقات ما این هفته با بازیکنانمان صحبت کردیم و قرار گذاشتیم تا لحظه آخر بجنگیم. اگر چه بازی‌های ۵ روزه پرفشار است اما بچه‌های ما این هفته خوب تمرین کردند و فشار آودند تا ما در روزی که مصطفایی و حاجی‌بنده را نداشتیم و مجبور شدیم کلا با شش نفر بازی کنیم، سه امتیاز را از حریف دونده خود بگیریم.

اصغری‌مقدم که در این بازی تایم بالایی برای سن‌ایچ بازی کرد، خاطرنشان کرد: به خاطر کمبود نفرات برای اولین بار در این فصل حدود ۳۰دقیقه خودم بازی کردم ولی این‌قدر تیم باصلابت و باانگیزه بود که در نهایت نتیجه گرفت و من معتقدم با این برد ۹۰درصد پلی‌آف مان قطعی شد.

وی ادامه داد: هنوز چهار بازی با مس و شهروند در خانه و آذرخش و ارژن در بیرون از خانه داریم که بازی هایمان نسبت به رقبا بسیار سخت‌تر است اما مصمم‌تریم. به نظرم در سال اول نمره قبولی گرفتیم و اینکه جزو شش تیم بالای اول بوده و هیچ وقت از هشتم پایین‌تر نرفتیم رخداد مهمی برای تیمی است که سال اول حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند البته به شرطی که تا پایان لیگ به پلی‌آف برسیم. اطمینان دارم سال آینده با تجربه بیشتر بسیار از بهتر از این ها ظاهر خواهیم شد.

علت جدایی زیاد بازیکنان از سن‌ایچ را سرمربی این تیم چنین پاسخ داد و گفت: دلیل خیلی خاصی نداشت. رستمی‌ها که بی‌دلیل غیب شد، رشید قلی‌پور و نادر حنیفی سه بازی قبل از نیم‌فصل تصمیم به رفتن گرفتند و اخیرا هم که حمید طاهری در سن و سالی که داشت اعلام کرد می‌خواهد به لبنان برود که با توجه به اینکه فرصت مناسبی برایش بود و اگر جلوگیری می‌کردیم امکان بود دوباره برایش رخ ندهد به واسطه اینکه زحمت زیادی از ابتدای تاسیس این تیم کشیده بود با جدایی‌اش موافقت کردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

چطور مى برید فنى بوده؟!!! میبازین اتفاقى هست؟!!

ناشناس شنبه , ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

تو راست میگی بقیه اشتباه میکنن